Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knap werk seg hiervan kan ik nog veel leren En fijn dat er zo mensen zijn die er zo een heerlijk naslagwerk van maken. Blijf zo verder doen er zullen er veel dankbaar voor zijn.
Canon 400D / Canon EFS 18-55 kitlens / Canon EF 75-300mm F4-5.6III USM / Canon 50mm F1.8 / Canon Speedlite 580 EX / Canon RC1 Remote Control / 4gb Sandisk Ultra II Cf Card
4 dagen verlof en geen schitterend weer in 't vooruitzicht.
Is het derde deel van de cursus toevallig nog niet klaar?
Sorry, maar een hartinfarct op 27 april heeft er anders over beschikt.
Momenteel ben ik aan het herstellen, en ik probeer de draad weer op te nemen.
Eind volgende week is mijn site opnieuw online, via een andere host. En ik probeer dan deel III erop te zetten.
Een probleem was dat me dit veel geld heeft gekost: bij mijn vorige host moest ik bijbetalen voor overschrijding van verkeer. En er zijn duizenden downloads geweest! Bij de nieuwe host is er geen limiet.
Maar intussen moet ik ook op andere vlakken veel achterstand inlopen. De verwerking van de shoots in het MHA is nu een eerste prioriteit.
Sorry, maar een hartinfarct op 27 april heeft er anders over beschikt.
Momenteel ben ik aan het herstellen, en ik probeer de draad weer op te nemen.
Eind volgende week is mijn site opnieuw online, via een andere host. En ik probeer dan deel III erop te zetten.
Een probleem was dat me dit veel geld heeft gekost: bij mijn vorige host moest ik bijbetalen voor overschrijding van verkeer. En er zijn duizenden downloads geweest! Bij de nieuwe host is er geen limiet.
Maar intussen moet ik ook op andere vlakken veel achterstand inlopen. De verwerking van de shoots in het MHA is nu een eerste prioriteit.
Veel gehad aan de 2 delen van je cursus maar zoals de mede BD'ers ook schreven hierboven: veel beterschap en geef maar andere prioriteiten dan aan een derde deel van de cursus.
Comment