Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zocht net op het forum naar cursussen fotografie, en kwam in dit topic terecht. Bingo dacht ik, maar ik kan de site waar ze opstaan niet meer openen, wat ik wel jammer vind.
Moest iemand die 2 delen op pc hebben staan, en die wil ze me doormailen, PM me, dan geef ik mijn mailadres door! Ik ben je eeuwig dankbaar...
mellon
Ondertussen in orde, met dank aan MDC, en uiteraard de topicstarter! (en ook Karen voor haar reactie)
Last edited by mellon; 3 juni 2007, 12:16.
Reden: schrijffout
Diezelfde persoon die naar bengelke de twee delen doorstuurt mag ze ook naar mij sturen ik zou je eeuwig dankbaar zijn. Dan kan ik eens zien waar iedereen zo razend enthousiast over is
Suggestie: kan die cursus niet via dit forum beschikbaar gesteld worden, met alle respect en copyright en goedkeuring van/voor de maker natuurlijk.
Want ik veronderstel dat degene die doorstuurt er ook een keertje genoeg van gaat hebben, altijd maar datzelfde sturen...
Ik zocht net op het forum naar cursussen fotografie, en kwam in dit topic terecht. Bingo dacht ik, maar ik kan de site waar ze opstaan niet meer openen, wat ik wel jammer vind.
Moest iemand die 2 delen op pc hebben staan, en die wil ze me doormailen, PM me, dan geef ik mijn mailadres door! Ik ben je eeuwig dankbaar...
mellon
Ondertussen in orde, met dank aan MDC, en uiteraard de topicstarter! (en ook Karen voor haar reactie)
Midden volgende week staat alles opnieuw op de site! En deel 3 heeft nog een tiental dagen te gaan. Ik ben nog snel vermoeid en de medicatie geeft concentratieproblemen, maar we geraken er wel.
PS: "Mellon" is elfentaal voor 'vriend'. Komt je nick daar vandaan?
Indien er nog mensen zijn die niet gaan kunnen wachten tot het midden vd volgende week, pm me je mailadres door en ik stuur de eerste 2 delen wel door...
@Fullator, ook namens mij veel beterschap gewenst!
Indien er nog mensen zijn die niet gaan kunnen wachten tot het midden vd volgende week, pm me je mailadres door en ik stuur de eerste 2 delen wel door...
@Fullator, ook namens mij veel beterschap gewenst!
Greetz!
MCD
Ze staan er al op! De rest van de site is nog niet getest.
Dus: http://www.chronax.be/nuttig.html en ga naar rechterkolom: Deel I en Deel II.
Ze zijn hier en daar wat aangepast: nog wat kleine foutjes gewijzigd.
Comment