Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cursus Digitale Fotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cursus Digitale Fotografie

Ik heb ze ook gevonden. Ga ik zeker eens doornemen: Ik heb nog veel te leren.

Let een beetje op jezelf:; we hebben je nog nodig.

Jef

Comment

al lang heb ik interesse in fotografie en eindelijk me enkele weken geleden een 400d gekocht, momenteel nog met 18-55 lensje,

ik lees hier al geruime tijd mee op BD doch nu pas de uiteenzettingen gevonden hier, aan de maker ervan, Leon, prachtig uitgewerkt en vooral in verstaanbare taal, wat vooral voor beginners prachtig is,

deel III, komt eraan, zalig, ik kijk er al naar uit,

maar zoals gezegd door de andere leden, doe maar rustig aan, want gezondheid is nog altijd iets dat op de eerste plaats moet komen,
      Eos R
      Sigma 24-105 f4-Sigma 35 1.4

Comment

Oei...
        Aangezien deel III langer op zich laat wachten dan eerst gezegd hoop ik dat alles ok met je is?

Sowieso héél veel beterschap gewenst !!!
        Doe het vooral rustig aan, je gezondheid is het allerbelangrijkste!!!

Greetz,
        Aster
        When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aster Bekijk bericht
          Oei...
          Aangezien deel III langer op zich laat wachten dan eerst gezegd hoop ik dat alles ok met je is?

Sowieso héél veel beterschap gewenst !!!
          Doe het vooral rustig aan, je gezondheid is het allerbelangrijkste!!!

Greetz,
          Aster
          Al mijn excuses, maar er zijn wat kleine complicaties geweest en die vroegen prioriteit. Als alles een beetje volgens planning loopt, is deel drie er voor eind augustus. En deel vier staat al in de startblokken.

Maar ik kan per dag maar een beperkt aantal uur werken, wegens te snel vermoeid. En dan zijn er natuurlijk een boel dingen die éérst moeten gedaan worden.
          Fullator
          Fotostudio Candela Zone
          website: http://www.chronax.be
          website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
            Al mijn excuses, ...
            Je hoeft je hiervoor zeker niet te excuseren

Ik wacht wel geduldig tot ik de volgende delen zie arriveren!

Verzorg je goed!

Greetz,
            Aster
            When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
              Al mijn excuses, maar er zijn wat kleine complicaties geweest en die vroegen prioriteit.
              Allez, allez, doe dat allemaal stap voor stap en blijf bij ons. Tijd is een begrip, en nog rekbaar bij.

Comment

Een reden des te meer om deel 1 en 2 nog eens grondig na te lezen en toe te passen

Doe het rustig aan
                Nikon D80 / Sony DSC-H5

Comment

Na wat "gerommel" met een Coolpix 5400 wou ik eindelijk eens foto's gaan trekken. Heb dus besloten een DSLR aan te kopen, maar hoe gebruik je dat ding nu het best? Tja, om te beginnen door de druk besproken cursussen eens door te nemen.

Prachtig werk !!

Ik kijk met spanning uit naar het volgende deel. Maar, en dat meen ik, niets is belangrijker dan de gezondheid. Dus neem aub je tijd en bepaal je prioriteiten met zorg. Wij (ik durf even erg algemeen te zijn) hebben wellicht meer tijd dan ons lief is.

Alvast heel erg bedankt voor de eerste delen. Ze zijn fantastisch !

Comment

Ben hier vandaag ook bij uitgekomen.
                    Een prachtig initiatief waarvoor hartelijk dank Leon.
                    En ook wens ik je heel veel beterschap toe met je gezondheid en zoals hier al eerder aangehaald, je moet je niet verontschuldigen, je gezondheid gaat boven alles.
                    Groetjes
                    Valere

Comment

• Re: Cursus Digitale Fotografie

Hallo Leon,

ik sluit me van ganser harte aan bij al deze wensen voor een goed herstel. Ik heb ondertussen genoten EN GELEERD van de twee eerste delen. Prachtig werk!
                      Hou je taai,

Gilby.
                      Nikon D90 + 18-200 VR

Comment

Daarnet deze cursus nog aan een collega aanbevolen die zich ook op de fotografie heeft gestort.

Eerste indrukken van hem waren: mooi geïllustreerd, to the point en in duidelijk verstaanbare taal

(al enige vooruitzichten op de release van deel 3? )
                        Nikon D80 / Sony DSC-H5

Comment

jeuhhhhh.. dit heb ik helemaal niet meegekregen.
                          Ik wens je het allerbeste toe met je gezondheid!!!!

Een super initiatief dit! Respect
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Ik hoop dat het ondertussen al heel wat beter met je gaat, dat alles terug op zijn pootjes begint te vallen!
                            Ik heb enorm veel opgestoken van je eerste 2 delen, kijk belangstellend uit naar het vervolg, maar je gezondheid komt op de eerste plaats!
                            Canon 1Ds Mark III ~ Canon 1D Mark III ~ 17-40 f4 L ~ 24 f1.4 L ~ 35 f1.4 L ~ 85 f1.2 L ~ 70-200 f2.8 L IS ~ 100-400 L IS ~ 1000W Bowensflits ~ hoop strobist-materiaal
                            http://www.eSVee.be/ | http://www.flickr.com/ | http://www.apertura.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svleugels0602 Bekijk bericht
                              Ik hoop dat het ondertussen al heel wat beter met je gaat, dat alles terug op zijn pootjes begint te vallen!
                              Ik heb enorm veel opgestoken van je eerste 2 delen, kijk belangstellend uit naar het vervolg, maar je gezondheid komt op de eerste plaats!
                              Je wens gaat in vervulling: deel III staat op mijn site! En deel IV is al in voorbereiding.

Leon
                              Fullator
                              Fotostudio Candela Zone
                              website: http://www.chronax.be
                              website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Hoi Leon,

Blij te zien dat het met je gezondheid terug beter gesteld is.

En meteen vol interesse gaan snuiten naar de inhoud van deel 3. En wat hadden jullie verwacht? Gewoon AF !!

Dank voor je prachtige werk...
                                Last edited by Tricky; 17 oktober 2007, 09:09.

Comment

Working...
                                X