Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotokonijneberg, rare jongens toch

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fotokonijneberg, rare jongens toch

Oorspronkelijk geplaatst door K_immy Bekijk bericht
    Misschien probeer ik dan toch maar om met een print-out van de website van Konijnenberg het verschil bij Vanden Borre terug te krijgen. We hebben het hier toch over een vrij groot bedrag ...
    zorg dat ze niet kunnen zeggen dat het een online winkel is..
    neem foto's van de winkel mee welke op de website staan..
    of laat hun bellen naar turnhout...
    in dendermonde doen ze het.. weet niet of dat ver is of niet voor jou...
    in leuven wouden ze het dan weer niet doen...
    Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Bedankt voor alle uitleg . De knoop is doorgehakt het is een sonny h2 geworden . Deze kwam maar 10 euro verschil . Op eerste zicht een heel degelijk toestel ; Maar indertussen toch weer wat bijgeleerd
      Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Als je in een Belgische winkel koopt heb je automatisch recht op 2 jaar wettelijke garantie met je aankoopbewijs. Dat er nu een garantiekaart bij zit of niet maakt geen uitsluiting.

t' Is dus een Nederlandse waar dak gekocht heb.....

mvg,
        2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
          Dag

Ze zijn volgens mij verreweg de goedkoopste en meest uitgebreide zaak in Belgie (bij mijn weten toch). Ik heb vroeger veel via hun online winkel in Nederland gekocht, daar kon je kopen aan 19% BTW.....Sinds de winkel in Turnhout open is betaal je wel 21% ook al bestel je online via de Nederlandse site. Ik dacht ergens vernomen te hebben dat vanuit Belgie geen leveringen gedaan werden...althans niet direct na de opening van hun Belgische winkel. 2% is niet echt veel op een kleiner bedrag maar bij duurdere bestellingen kan dat toch wel wat verschil maken. Met het merendeel van de produkten blijven ze desondanks toch flink wat goedkoper dan de kleinere winkels.
          Kan hierin wel volgen,prijzen zijn zeer concurrentieel en vind daar een prima service terug, Naar aanbod en zeker naar wat in de winkel uitgestald staat ietsje minder dan bij konijn in den Ham (NL) de zaak heeft dan ook nog geen vergelijk, waar na 5 minuten de kwijl al uit de mond liep in Nederland had ik dit niet in de zaak hier in België.
          Denk dat de bekendheid en de grootte en ouderdom van de Nederlandse zaak daar voor iets tussen zit,maar gezegd weinig fotozaken gezien binnen België waar je bij het binnenkomen een volgnummer moet nemen(den Ham) .

OK het is een eindje rijden Aalter - Turnhout daarom is het steeds raadzaam een telefoontje op voorhand te doen, men zal met alle plezier het gevraagde opzij houden en men kan meteen bijkomende info vragen, zo kom je voor geen verrassingen te staan.

Wat de garantie betreft zijn wij inderdaad beter af dan de Nederlanders ook dit is terug te vinden (bekijk maar een de ef 70-200 f 2.8 van Canon (specificaties)daar staat vermeld :Fabrieksgarantie NL/BE 12 maand (NL) / 24 maand (BE)
          Dus is het vaak beter 21% BTW te betalen en 2 jaar garantie te hebben dan in Nederland te bestellen en 1 jaar garantie te krijgen.
          en als afsluiter bij Van Den Borre (met alle respect) kan ik nog steeds geen lens uitproberen.
          BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camouflage Bekijk bericht
            Kan hierin wel volgen,prijzen zijn zeer concurrentieel en vind daar een prima service terug, Naar aanbod en zeker naar wat in de winkel uitgestald staat ietsje minder dan bij konijn in den Ham (NL) de zaak heeft dan ook nog geen vergelijk, waar na 5 minuten de kwijl al uit de mond liep in Nederland had ik dit niet in de zaak hier in België.
            Denk dat de bekendheid en de grootte en ouderdom van de Nederlandse zaak daar voor iets tussen zit,maar gezegd weinig fotozaken gezien binnen België waar je bij het binnenkomen een volgnummer moet nemen.

OK het is een eindje rijden Aalter - Turnhout daarom is het steeds raadzaam een telefoontje op voorhand te doen, men zal met alle plezier het gevraagde opzij houden en men kan meteen bijkomende info vragen, zo kom je voor geen verrassingen te staan.

Wat de garantie betreft zijn wij inderdaad beter af dan de Nederlanders ook dit is terug te vinden (bekijk maar een de ef 70-200 f 2.8 van Canon (specificaties)daar staat vermeld :Fabrieksgarantie NL/BE 12 maand (NL) / 24 maand (BE)
            Dus is het vaak beter 21% BTW te betalen en 2 jaar garantie te hebben dan in Nederland te bestellen en 1 jaar garantie te krijgen.
            en als afsluiter bij Van Den Borre (met alle respect) kan ik nog steeds geen lens uitproberen.

Op Canon L-Glas zit drie jaren waarborg. Net zoals bij Sigma, Tamron en Tokina lenzen.
            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Working...
            X