ik zou graag lid worden maar wat hebben die als voordelen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
wat hebbel leden als voordeel
Collapse
X
-
wat hebbel leden als voordeel
30D + BP + EF 28-200 + EFS 10-22+ EF 50 1.8 + 100MM macro 2.8 + ringflits + ex420 + CF 12GIG + nog wa ander materiaalLabels: Geen
-
-
Re: wat hebbel leden als voordeel
Oorspronkelijk geplaatst door dean-eos300d Bekijk berichtik zou graag lid worden maar wat hebben die als voordelenvind ik het voornaamste voordeel dat ik deel uitmaak van een zeer interessante fotogemeenschap op een performant forum.
Da's voor mij de jaarbijdrage méér dan waard.
-
Oorspronkelijk geplaatst door dean-eos300d Bekijk berichtik zou graag lid worden maar wat hebben die als voordelen
Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk berichtSitehosting kortingactie voor VZW-leden
idImager kortingactie voor VZW-leden
De Belgiumdigital studioflitsset
Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital
En dan nog nummerke 5 van het Forumnieuws :
5 - VZW-leden als usersgroep
Dit stelt ons in staat om extra voordelen te voorzien voor alle VZW-leden. Op wat langere termijn zullen we alle VZW-leden de mogelijkheid geven om een portfolio met x-aantal van de beste foto's samen te stellen en te presenteren op de BD-server.
Vzw leden zijn ook verzekerd tegen ongevallen wanneer ze op SD gaan.
Verder nog voor ieder lid een gratis BD hesje.
Ik kan je ook verzekeren dat de ledenbijdragen maar een fractie van de kosten dekt, die nodig zijn op BD te laten verderbestaan.
BD0789BE
Comment
-
En een mooie lidkaart met nekkoord van Belgiumdigital.Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
-
heb mijn lidgeld gestort maar heb mijn lidnummer vergeten erbij te zetten op de storting maar wel mijn nick en mijn adres staan erin kan dat kwaad30D + BP + EF 28-200 + EFS 10-22+ EF 50 1.8 + 100MM macro 2.8 + ringflits + ex420 + CF 12GIG + nog wa ander materiaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dean-eos300d Bekijk berichtheb mijn lidgeld gestort maar heb mijn lidnummer vergeten erbij te zetten op de storting maar wel mijn nick en mijn adres staan erin kan dat kwaad.
http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk berichtDe wekelijkse massage door een knap vrouwelijk lid van de RvB niet te na gesproken....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk berichtHuh, dát hebben ze mij niet gezegd
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk berichtik wist zelfs niet dat er knap vrouwelijk lid was....toeme toch .....moet toch eens naar de BDdagen komen dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk berichtDat wist ik ook niet
Comment
Comment