Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 30 euro

    Oorspronkelijk geplaatst door Johanuz Bekijk bericht
    Beste Beauceron,

    Het is wel de bedoeling eerst te lezen waarover het gaat vooraleer op een uitgenomen zinsnede commentaar te leveren! En het gaat niet over sport- of andere verenigingen, het gaat hier over BD.

    Jouw verdachtmaking over "voordelen" en forumleiding is van hetzelfde niveau als het scheldproza van Mic...
    Commentaar zonder nadenken blijft beter stil.
    Sluit me helemaal aan bij Johanuz, ik snap die post van Beauceron niet goed. Ik snap die kritiek niet maar dat kan dan ook aan ondergetekende liggen.
    Precies of er zijn 2 soorten vrijwilligers en is het helpen van mensen met fotografie heel erg ondergeschikt aan vrijwilligerswerk door mensen in een (jeugd)vereniging, gehandicaptenzorg, ... maar ooit al stil gestaan dat er mss wel mensen zijn hier die beiden doen? Die behalve fotografie ook nog op andere maniere mensen helpen???


    En zie, omwille van wat ik op dit draadje las heb ik net mijn €30 overgeschreven en kan ik mezelf lid noemen
    Mijn (kleine) bijdrage aan deze site die mij als amateurke al veel heeft bijgebracht en waar ik hopelijk nog veel zal van leren.

    Comment


    • Re: 30 euro

      Als BD-mod of RVB zou ik het wel weten ... ik sloot deze topic onmiddellijk af ... zo'n aanvallen hoeft geen enkele vrijwilliger te pikken
      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

      Comment


      • Re: 30 euro

        Het is me hier op BD al langer duidelijk dat de RVB enkel brave ja knikkers dult in zijn directe omgeving.

        Er zullen wel enkele voordelen zijn aan het voorzitterschaap en lid te zijn van de RVB. Geen probleem mee, het is jullie gegund, maar hang a.u.b. de heilige niet uit.
        Ofwel maak je je valse beschuldigingen hard, ofwel biedt je excuses aan!
        Zo eenvoudig is dat voor mij. Je krijgt van mij zelfs de kans om dat privé, via pm of eender wat doen. Deze onzin slaat alles. Ik overleg met de collega's uit de RvB.
        Peter

        http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
        http://www.photoblog.be/peterwarson

        Comment


        • Re: 30 euro

          Deze morgen inschrijving + 30 euro geregeld.

          Dank voor alle support

          Mvg, Quattra

          Comment


          • Re: 30 euro

            Oorspronkelijk geplaatst door beauceron Bekijk bericht
            Het is me hier op BD al langer duidelijk dat de RVB enkel brave ja knikkers dult in zijn directe omgeving.

            Er zullen wel enkele voordelen zijn aan het voorzitterschaap en lid te zijn van de RVB. Geen probleem mee, het is jullie gegund, maar hang a.u.b. de heilige niet uit.
            Beauceron, hier ga je gewoon te ver
            Dit is een grove belediging en ik vind dit gemene en laag-bij-de-grondse insinuaties. Dit topic wordt door sommigen gewoon misbruikt om "oude rekeningen" te vereffenen. Niets menselijks is ons vreemd, maar daarom nog niet goed te keuren...

            Ik ben hier te gast en ik gedraag mij dan ook zo... !
            Greetz, Kariboe

            P.S. Beste leden van de RVB, samen met alle anderen die dit forum draaiende houden :
            Jullie weten het wel, maar ik wil het nog eens accentueren : voor iedere onverlaat die met modder staat te gooien, zijn er honderden anderen, die dit forum wèl gebruiken voor wat het gemaakt is : gezellig ervaringen en resultaten van een gezamenlijke hobby delen... Niets meer en niets minder. Vergeet dat a.u.b. niet !!!

            Greetz,
            Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • Re: 30 euro

              Zoals in mijn post van enkele uren terug wil ik zeggen dat Kariboe precies schrijft wat ik eigenlijk ook wilde schrijven.
              Er zijn altijd nestbevuilers en die kunnen wat mijj betreft andere oorden opzoeken en dan in navolging van Jean-Marie Dedecker volledig dakloos worden en zelf een site uit de grond stampen. Het is dan ook maar afwachten hoe men daar de scepter zal zwaaien.
              Ik vind dat de mensen hier goed bezig zijn, voorzitten, RVB, andere BD vrijwilligers, en is dan ook de hoofdreden dat ik deze een hart onder de riem wil steken en mijn bijdrage van €30 heb willen doen.
              Keep up the good work !

              Comment


              • Re: 30 euro

                Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                Beauceron, hier ga je gewoon te ver
                Dit is een grove belediging en ik vind dit gemene en laag-bij-de-grondse insinuaties. Dit topic wordt door sommigen gewoon misbruikt om "oude rekeningen" te vereffenen. Niets menselijks is ons vreemd, maar daarom nog niet goed te keuren...

                Ik ben hier te gast en ik gedraag mij dan ook zo... !
                Greetz, Kariboe

                P.S. Beste leden van de RVB, samen met alle anderen die dit forum draaiende houden :
                Jullie weten het wel, maar ik wil het nog eens accentueren : voor iedere onverlaat die met modder staat te gooien, zijn er honderden anderen, die dit forum wèl gebruiken voor wat het gemaakt is : gezellig ervaringen en resultaten van een gezamenlijke hobby delen... Niets meer en niets minder. Vergeet dat a.u.b. niet !!!

                Greetz,
                Kariboe


                Beste Kariboe,

                Ik heb geen oude rekeningen te verheffen, laat dat duidelijk zijn.

                Al veel geleerd hier op BD en vriendelijke mensen ontmoet, zoals jij.

                Het ontgaat de meeste hier, die na mijn antwoord op het bericht van JaJa, niet begrijpen dat een regelrechte aanval op mic absoluut niet kan.

                Moeten jullie eens proberen in een andere topic.


                De verontschuldiging dat de RVB van alles en nog wat doet voor zijn leden vind ik erg ten opzichte van zo vele mensen die zich inzetten voor de jeugd en de behoeftigen in onze maatschappij.

                Onder het mom van de uitspraak van JaJa mag hij mic de huid volschelden.

                Omdat mij dat veel te ver ging heb ik gereageerd.

                Niets meer en niets minder, ook geen oude rekeningen, die heb ik niet.


                Peter1,


                Zoals ik reeds in mijn bericht heb gezegd, ik heb helemaal geen probleem met mogelijke voordelen die een lid van de RVB of de voorzitter ervan zou kunnen hebben.

                Ze werken ervoor.

                Waarom zou ik me moeten verontschuldigen voor iets dat niet kwaad bedoeld is???


                Wat betreft die ja knikkers, en geen kwaad woord over deze mensen, dat hoor je me toch niet vertellen, die woorden zijn van mij en trek ik ook niet in.

                Het is mijn mening en die mag gezegd worden, we leven ten slotte in een democratie.

                Over de bijdrage van 30 € en daar ging het in feite om, ik heb ze dit jaar bewust niet betaald, verleden jaar wel.

                Reden:

                "Hombre die soms wel heel kort door de bocht ging om iemand te bannen, inkluis mezelf"

                Dus denk nu niet dat dit mijn afrekening is, ik blijf de BD gemeenschap een warm hart toedragen, maar mag mijn mening toch ook wel kwijt.

                Moest ik geweerd worden op BD, ik zal er mijn slaap niet voor laten, maar het zou maar een bevestiging zijn voor het feit dat brave volgelingen geduld worden en zij die er een andere mening opna houden, niet gewenst zijn.



                Op straffe van banning wens ik iedereen nog een prettige dag.

                Comment


                • Re: 30 euro

                  De verontschuldiging dat de RVB van alles en nog wat doet voor zijn leden vind ik erg ten opzichte van zo vele mensen die zich inzetten voor de jeugd en de behoeftigen in onze maatschappij.
                  Je moest je schamen met zo'n uitspraak, je hebt geen flauw idee van de professionele en vrijwillige inzet van leden van de RvB/mods/medewerkers buiten BD. Ik weet wel waar die mensen werken en wat hun inzet is voor anderen!


                  Peter1,


                  Zoals ik reeds in mijn bericht heb gezegd, ik heb helemaal geen probleem met mogelijke voordelen die een lid van de RVB of de voorzitter ervan zou kunnen hebben.

                  Ze werken ervoor.

                  Waarom zou ik me moeten verontschuldigen voor iets dat niet kwaad bedoeld is???


                  Wat betreft die ja knikkers, en geen kwaad woord over deze mensen, dat hoor je me toch niet vertellen, die woorden zijn van mij en trek ik ook niet in.

                  Het is mijn mening en die mag gezegd worden, we leven ten slotte in een democratie.

                  Over de bijdrage van 30 € en daar ging het in feite om, ik heb ze dit jaar bewust niet betaald, verleden jaar wel.

                  Reden:

                  "Hombre die soms wel heel kort door de bocht ging om iemand te bannen, inkluis mezelf"

                  Als jij denkt dat je onder het mom van democratie allerlei beschuldigen mag ventileren die nergens op gestoeld zijn, dan ben je aan het verkeerde adres: en nu nog effe natrappan naar de forumcoördinator? Voor wie hou je ons?
                  Trek je eigen colclusies en vertek !
                  Peter

                  http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                  http://www.photoblog.be/peterwarson

                  Comment


                  • Re: 30 euro

                    Oorspronkelijk geplaatst door Peter1 Bekijk bericht
                    en nu nog effe natrappan naar de forumcoördinator? Voor wie hou je ons?
                    Trek je eigen colclusies en vertek !
                    Als je je zo kwaad maakt, dat je begint verkeerd te typen is dat zeker niet goed voor je gezondheid.

                    Comment


                    • Re: 30 euro

                      Oorspronkelijk geplaatst door mic Bekijk bericht
                      Ik weet het!!! Ik weet het...
                      Allez da denk ik toch...

                      Mijne mond is te groot en ik zwijg niet !
                      Zelfkennis is inderdaad een goeie gave.

                      Je postings van afgelopen dagen welk ik nu met wat achterstand eens vluchtig doorloop (veel tijd wil ik er niet aan besteden) doen me terugdenken aan een aanslepend voorval van zo'n anderhalf jaar geleden.

                      'k Merk nu dat je opnieuw bezig bent. Flink. Al besefte je het toen niet, en nu nog niet, je hebt achteraf veel meer kwaad dan goed gedaan. De energie had en kan beter voor andere nuttiger zaken gebruikt worden mijn inziens.

                      Reageren heeft geen zin, topic volg ik toch niet.


                      mvg,
                      peter

                      Comment


                      • Re: 30 euro

                        "De verontschuldiging dat de RVB van alles en nog wat doet voor zijn leden vind ik erg ten opzichte van zo vele mensen die zich inzetten voor de jeugd en de behoeftigen in onze maatschappij.
                        Je moest je schamen met zo'n uitspraak, je hebt geen flauw idee van de professionele en vrijwillige inzet van leden van de RvB/mods/medewerkers buiten BD. Ik weet wel waar die mensen werken en wat hun inzet is voor anderen!"


                        Laat me in alle duidelijk stellen dat ook ik dit soort werk doe, maar me nooit zal verschuilen achter deze reden om iemand de kant in te schoppen zoals JaJa heeft gedaan!!!!!


                        Dat is blijkbaar wat hier wordt vergeten.

                        De essentie van mijn antwoord ontgaat jullie blijkbaar, het is absoluut "not done" om een forumlid de grond in te trappen zoals JaJa heeft gedaan.

                        En ach, Willy, Hombre, die weet wel wat ik bedoel.

                        Onze onenigheid heeft zich meestal afgespeeld onder de vorm van een mail, niet openbaar.

                        Het openbare ging veeleer over Seppuku, Thomas, die jullie als RVB onlangs hebben uitgespuwd. Laat me duidelijk zijn, ik was het niet eens met hem.

                        Het misbruik maken van zijn functie als mod om wel erg persoonlijke aanvallen te lanceren, net zoals JaJa heeft gedaan.

                        Enfin, het is me van mijn hart en draag jullie als RVB geen haat toe.

                        Ik ga in mijn tuin werken, het leven is al zo kort om mij hierover een maagzweer, hartaanval of iets dergelijks te bezorgen.

                        Comment


                        • Re: 30 euro

                          Hallo, Hallo,
                          Na deze hele topic gelezen te hebben (zucht) ben ik toch wat geschrokken van de toonzetting die hier af en toe gebruikt wordt.
                          Het is erg jammer dat dit zo in het openbaar gebeurd.
                          Aan deze discussie komt op die manier dan ook geen goed einde.
                          Ik stel daarom voor laten alle wijze mannen/dames verstandig zijn en ophouden deze discussie op deze manier te voeren. Mijn tweede voorstel is dat onder het genot van een goede pint dit wordt uitgesproken.
                          Op deze wijze doen wij ons allen een groot plezier en Belgiumdigital in het bijzonder.
                          Wie ben ik, dat ik dit mag en ook moet zeggen.
                          Ik ben iemand die gisteren 30 euro over gemaakt aan dit prachtig forum en ik hoop dat dit nog velen met mij zullen doen.
                          Mvgr
                          Antoine200

                          Comment


                          • Re: 30 euro

                            Blijf achter mijn vorige comm. staan

                            Als BD-mod of RVB zou ik het wel weten ... ik sloot deze topic onmiddellijk af ... zo'n aanvallen hoeft geen enkele vrijwilliger te pikken
                            maar vind wel dat ook dat RvB-leden soms beter op achtergrond blijven

                            Voor wie hou je ons?
                            Trek je eigen colclusies en vertek !
                            ... dit is ook geen goed voorbeeld voor ons, simpele BD-leden
                            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                            Comment


                            • Re: 30 euro

                              Intentionally left blank
                              Last edited by Leonidas; 12 februari 2007, 13:39. Reden: Tekst verwijderd omdat ik er niet langer achter sta.

                              Comment


                              • Re: 30 euro

                                Dit is nou net wat BD zo uniek maakt
                                ... maar niet uniek genoeg om 30€ lidgeld te betalen (da's terug On Topic )
                                The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                                Comment

                                Working...
                                X