Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 30 euro

    Er hoeft helemaal NIETS met voorrang beantwoord te worden. Echter hadden ze vóórdat ze mijn account waarmee ik wilde testen of dat ook niet werkte, deleten, en daar wél tijd voor namen om daar met bans te dreigen, mijn mail ten minste kunnen lezen, zodat ze wisten dat er een probleem was. Dit probleem was blijkbaar slechts van toepassing op mijn IP-nummers thuis en op mijn werk, dus 't blijft een vreemde zaak... (in Nederland noemen ze zoiets ook wel 'ns een 'stroopban'...)
    Last edited by paparazzi; 30 januari 2007, 20:13.

    Comment


    • Re: 30 euro

      Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
      'Omdat ik toch wilde kunnen posten een nieuw account aangemaakt onder de naam Paparazzia (omdat ik niet anoniem wilde zijn) maar daarop ontving ik 'n mail dat als ik nog éénmaal waag een 2e account aan te maken een permanente ban te krijgen. Dit vind ik geen lidvriendelijk gedrag, zeker omdat ze mijn andere mails tot op heden genegeerd hebben.
      Al maar goed dat het aanmaken van een 2de account permanent getrackt wordt
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

      Comment


      • Re: 30 euro

        nogal achterdochtig dan, vind je ook niet?

        Comment


        • Re: 30 euro

          Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
          nogal achterdochtig dan, vind je ook niet?
          Begrijp je dan niet waarom dit verboden is

          Als je met verschillende accounts post, is het nogal gemakkelijk om gelijk te krijgen. Of om iemand anders met zijn rug tegen de muur te zetten.
          BD0497BE : Nikon body + glas
          www.RudyVerrijt.info

          Comment


          • Re: 30 euro

            Vandaar ook dat ik géén anonieme nickname gebruikte maar slechts 'n 'a'tje achter mijn naam plakte. Een testaccount om te kijken of ik de problemen die opeens ontstonden zich tot mijn paparazzi-acount beperkten of dat ze op mijn beide ip-nummers van toepassing waren.

            Comment


            • Re: 30 euro

              We staan erg strikt tegenover het gebruik van tweede accounts. Dat standpunt staat trouwens klaar en duidelijk in het forumreglement of FAQ. Meedere forumleden zullen kunnen bevestigen dat we op dat vlak erg kort op de bal spelen. In het verleden hebben we namelijk moeten vaststellen dat in de Koopjeshoek dubbele accounts werden gebruikt om de verkoopsprijzen kunstmatig op te krikken. We hebben ook enkele minder fraaie resultaten gezien tot wat dubbele accounts kunnen leiden. Als er wat heibel ontstaat in een gevoelig topic waren er steevast enkele bekende "vrienden" die het vuurtje kwamen aanstoken... met een dubbel account en dito gespleten persoonlijkheid.
              Als je wil testen met een tweede account, doe je dit ná samenspraak met de forumleiding. Als je tenminste het akkoord krijgt.

              Wat het uitblijven van een reactie betreft, je moet weten dat dagelijks honderden mails en pm's richting BD verstuurd worden. Er moet dan ook een selectie gemaakt worden en prioriteiten gesteld worden in de behandeling van de mails. BD draait op vrijwilligers die ook nog een dagtaak én een gezinsleven hebben.
              De ervaring leert ons dat problemen met de internetverbinding heel dikwijls weer even spontaan verdwijnen dan ze opduiken. We gaan dan ook niet voor iedere melding van een probleem met de verbinding of login de serverstatistieken en logs bovenhalen. Als het een ernstig probleem is waar de BD-server aan de oorsprong ligt, zal zich dit snel uiten door enkele topics op het forum. Enkele weken geleden is er zo'n periode geweest waarbij heel wat gebruikers loginproblemen melden.

              Mogelijk komt er nog een geautomatiseerd (ticket)systeem waarbij je op de hoogte blijft van de vorderingen wat de antwoorden op mails betreft. Maar op dit ogenblik nog wel een beetje wishful thinking.
              Hombre

              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

              Comment


              • Re: 30 euro

                Indien de account toch gelinkt wordt aan een IP adres, gelieve deze van mijn zoon (bingel2) te wissen want hij post hier toch bijna nooit, alhoewel hij ook meer en meer de smaak van digitale fotografie te pakken krijgt. Ik zal hem aanraden om best andere fora te gebruiken als hij wat wil posten.
                Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                Comment


                • Re: 30 euro

                  Oorspronkelijk geplaatst door bingel Bekijk bericht
                  Ik zal hem aanraden om best andere fora te gebruiken als hij wat wil posten.
                  wegens ... ?

                  m[confused]m
                  ∏__|_ ∏__|_
                  "no rules, great shots"
                  Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                  Comment


                  • Re: 30 euro

                    omdat je geen 2 accounts op 't zelfde ip-nummer mag hebben wellicht?

                    Comment


                    • Re: 30 euro

                      Een nickname gekoppeld aan een IP-adres ? Waar haal je het, waar haal je het.
                      Indien je werkt met een dynamisch IP-adres heb je zelfs geen vast IP-adres, dus het linken van een Nickname aan een IP-adres lijkt me raar
                      Is een nickname niet eerder gekoppeld aan een email-adres. Nu, ik vind ook dat het gebruik van meerdere accounts voor dezelfde persoon alleen maar leidt naar moeilijkheden en heeft totaal geen meerwaarde.
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • Re: 30 euro

                        Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                        Een nickname gekoppeld aan een IP-adres ? Waar haal je het, waar haal je het.
                        't is toch daardoor dat mijn 2e testaccount geschrapt werd (ik gebruikte 2 verschillende e-mailadressen)

                        Comment


                        • Re: 30 euro

                          Als je met meerdere personen achter 1 router zit, ziet de buitenwereld maar 1 IP adres, dus voor BD heb ik dan 2 accounts
                          Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                          Comment


                          • Re: 30 euro

                            jij hebt er eentje, bingel, en je zoon heeft er ook eentje (dus 1 account per persoon)
                            paparazzi, jijzelf had er twee (dus 2 account voor 1 persoon)
                            is dat nu zo moeilijk te snappen?
                            er zijn er hier nog waarvan er meerdere leden op dezelfde c'ter werken hoor ...

                            mm
                            ∏__|_ ∏__|_
                            "no rules, great shots"
                            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                            Comment


                            • Re: 30 euro

                              Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                              Er hoeft helemaal NIETS met voorrang beantwoord te worden. Echter hadden ze vóórdat ze mijn account waarmee ik wilde testen of dat ook niet werkte, deleten, en daar wél tijd voor namen om daar met bans te dreigen, mijn mail ten minste kunnen lezen, zodat ze wisten dat er een probleem was. Dit probleem was blijkbaar slechts van toepassing op mijn IP-nummers thuis en op mijn werk, dus 't blijft een vreemde zaak... (in Nederland noemen ze zoiets ook wel 'ns een 'stroopban'...)
                              Tjah, 't ene gaat als sneller dan het andere. Ik had twee gelijkaardige items in Aangeboden gezet. Men heeft de moeite niet genomen om de openingspost te bekijken en hoewel het verschil duidelijk gemaakt werd in de titel, is stante pede één topic domweg verwijderd onder het mom van dubbelpost. Tegen de tijd dat het topic eindelijk teruggeplaatst was, was het item al verkocht.


                              seppuku.

                              Comment


                              • Re: 30 euro

                                Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                                er zijn er hier nog waarvan er meerdere leden op dezelfde c'ter werken hoor ...
                                Zogezegd...


                                seppuku.

                                Comment

                                Working...
                                X