Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nogal slechte ervaring met webshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Service Geheugenkaart

    Ja ik denk dat er enkel van mijn kant ondertussen wel al 10 mailtjes en 2 telefoons zijn geweest.
    Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

    Comment


    • #32
      Re: Nogal slechte ervaring met webshop

      Eind goed al goed zou ik zeggen.

      Mijn tas is daarjuist geleverd.


      Niets als lof over de mensen van DPD, nadat ik mijn tracking nummer wist konden ze mij perfect zeggen waar het misgelopen was en wanneer de levering zou plaatsvinden.


      Tom

      Comment


      • #33
        Re: Service Geheugenkaart

        Ja, en over De Post kan ie wel zanikken (geheugenkaart ...)
        Sorry, kon het niet laten.
        Mensen maken nu eenmaal fouten. Leer dit toch eens te aanvaarden en probeer eerst een zinnig gesprek te voeren alvorens ...
        Er zullen wel goede en correcte redenen zijn.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #34
          Re: Service Geheugenkaart

          Hij stelde zelf voor om via Kilopost terug te zenden. Ik heb hem aan de telefoon gevraagd wat het beste was.

          Het gaat me ook helemaal niet om de fout (al komt ze nu wel heel ongelegen), maar om de gebrekkige oplossing van de fout. Als ik een fout maak op't werk dan zal ik er alles aan doen om die zo goed en zo snel mogelijk op te lossen. En ik denk dat dit bij veel mensen zo wel is.
          Last edited by * Fuse *; 7 juli 2006, 14:02.
          Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

          Comment


          • #35
            Re: Nogal slechte ervaring met webshop

            Ik had deze topic nog niet gezien. Anders had ik hier wel gereageerd. Ik ben ook nogal ontevreden over de service. En ook voor het leveren van een tas.

            Over hun site zouden we inderdaad beter niet spreken. Ik heb ook dat probleem met inloggen, terwijl ik 100% zeker weet dat ik de juiste gegevens gebruik. Ik bestel altijd via email om misverstanden rond prijzen te vermijden, maar blijkbaar loopt het ook dan fout.

            Lees hier mijn verhaal:

            [MOD] De twee topics zijn samengevoegd om de informatie samen te houden. Het verhaal van Fuse start in reply #27.

            Willy
            Last edited by Hombre; 7 juli 2006, 17:43.
            Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

            Comment


            • #36
              Re: Service Geheugenkaart

              Heb nog maar één keer iets besteld bij Geheugenkaart : een Tokina 12-24mm.

              Besloot om "onder de middag" vanuit Brussel naar ginder te rijden om de lens op te pikken, tot ik ter plaatse tot de vaststelling kwam dat ik alleen maar contant kon betalen en niet met bankkaart.
              Ik had 50€ bij en wou een voorschot betalen met de belofte dat ik diezelfde namiddag de rest overschreef, maar er was geen uitweg.
              En ik wou nog zo graag die lens meegenomen hebben.

              De verdere afhandeling van de bestelling ging wel vlekkeloos. Mooi aan huis geleverd.
              embee ::: nikon stuff

              Comment


              • #37
                Re: Service Geheugenkaart

                Oorspronkelijk geplaatst door embee
                Heb nog maar één keer iets besteld bij Geheugenkaart : een Tokina 12-24mm.

                Besloot om "onder de middag" vanuit Brussel naar ginder te rijden om de lens op te pikken, tot ik ter plaatse tot de vaststelling kwam dat ik alleen maar contant kon betalen en niet met bankkaart.
                Ik had 50€ bij en wou een voorschot betalen met de belofte dat ik diezelfde namiddag de rest overschreef, maar er was geen uitweg.
                En ik wou nog zo graag die lens meegenomen hebben.

                De verdere afhandeling van de bestelling ging wel vlekkeloos. Mooi aan huis geleverd.
                Da's inderdaad een van de grootste nadelen bij geheugenkaart, als je iets ophaalt moet je cash bij hebben (of een bankcheque), je kan er niet met een bankkaart betalen, terwijl een Bancontact terminal nu toch wel het minste is wat je mag verwachten als je met zo'n bedragen moet omgaan ...

                Johan

                Comment


                • #38
                  Re: Nogal slechte ervaring met webshop

                  kwestie van een beetje tegengewicht voor de slechte reacties te verzorgen:

                  ikzelf ben echt zeer tevreden over geheugenkaart!
                  nu driemaal iets gekocht en steeds alles in orde.
                  mijn vriendin gaat gewoon de zaken afhalen en dezelfde dag doe ik de overschrijving (jaja, ik krijg steeds alles mee zonder dat ik effectief betaald heb).

                  ik regel alles wel steeds via de telefoon (bestelling en daarna eens terugbellen hoeveel het juist is dat ik moet betalen want de prijzen die op de site staan zijn idd niet altijd even courant).
                  en mijn vriendin gaat alles altijd afhalen (dus geen post ertussen)

                  en ja de website is nogal onoverzichtelijk en je moet al eens bellen maar als dat de enige problemen zijn....
                  der zijn erger dings int leven mijn gedacht

                  ik kan dus niets anders zeggen dan dat ik persoonlijk zeer tevreden ben over geheugenkaart en dat ik er dus ook trouw mijn bestellingen (voor zover der geld is natuurlijk ) ga blijven uitvoeren.
                  http://www.insectennet.be/gallery_index/index.html
                  http://www.pbase.com/insects

                  Comment


                  • #39
                    Re: Nogal slechte ervaring met webshop

                    Bij mijn eerste levering zijn ze naar mijn idee de gratis Canon lens blower vergeten... D.i. nu mss ook weer iets dat je vergeet voordat je 't weet, dus ik reken erop die bij een eventueel volgende bestelling alsnog te krijgen, "of anders"

                    Als ik hen was zou ik mbt de website wel eens de knoop doorhakken en een nieuwe opzetten, ook al kost het mss 2500 of 5000 euro. Kwa info zitten er best positieve dingen aan, maar het is idd gedeeltelijk een klucht, dat heb ik ook al aangekaart (flikkerend in Firefox, tegenstrijdige/verwarrende info, te onduidelijke info voor eerste bestellers, info niet up-to-date, dikke infofouten en spelfouten, stukken tekst dubbel, ...)

                    Ik zou hier zelfs een topic openen en ons om tips vragen, als ik hen was. Met een frisse, efficientere "coole" site zouden ze een heel andere indruk maken en nog meer klanten aantrekken, denk ik.

                    Die "onvriendelijke mens" heb ik precies ook al eens gesproken...

                    Anderzijds is er met hun prijzen ook niet zo *heel veel* concurrentie en daar mag wat ongemak tegenover staan, vind ik, zolang dan de service dan maar OK is, en daar heb ik toch al veel goeds over gehoord hier. Wat mij betreft hebben ze dus meer dan genoeg bestaanrecht, maar toch "oppassen" en beseffen dat het met een "kleine injectie" een stuk aantrekkelijker kan worden, hetgeen toch snel moet terugverdiend zijn?

                    Comment


                    • #40
                      Re: Nogal slechte ervaring met webshop

                      geheugenkaart,

                      eens papier besteld. was vriendelijk geprijsd.

                      bestel x pakjes. daar terplaatse aangekomen krijg ik de pakjes. plakte er op de verpakking een engelse sticker "buy one, one free"
                      natuurlijk moest ik voor alle pakjes betalen.

                      wat ik daarvan denk? ik heb betaald voor x pakjes papier en ik heb ze gekregen. geen gezever, geen geklooi, na mail gewoon afgehaald..
                      Last edited by parakiet; 7 juli 2006, 19:25.
                      foto als spiegel of als venster?

                      Comment

                      Working...
                      X