Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Niets als lof over de mensen van DPD, nadat ik mijn tracking nummer wist konden ze mij perfect zeggen waar het misgelopen was en wanneer de levering zou plaatsvinden.
Ja, en over De Post kan ie wel zanikken (geheugenkaart ...)
Sorry, kon het niet laten.
Mensen maken nu eenmaal fouten. Leer dit toch eens te aanvaarden en probeer eerst een zinnig gesprek te voeren alvorens ...
Er zullen wel goede en correcte redenen zijn.
Hij stelde zelf voor om via Kilopost terug te zenden. Ik heb hem aan de telefoon gevraagd wat het beste was.
Het gaat me ook helemaal niet om de fout (al komt ze nu wel heel ongelegen), maar om de gebrekkige oplossing van de fout. Als ik een fout maak op't werk dan zal ik er alles aan doen om die zo goed en zo snel mogelijk op te lossen. En ik denk dat dit bij veel mensen zo wel is.
Ik had deze topic nog niet gezien. Anders had ik hier wel gereageerd. Ik ben ook nogal ontevreden over de service. En ook voor het leveren van een tas.
Over hun site zouden we inderdaad beter niet spreken. Ik heb ook dat probleem met inloggen, terwijl ik 100% zeker weet dat ik de juiste gegevens gebruik. Ik bestel altijd via email om misverstanden rond prijzen te vermijden, maar blijkbaar loopt het ook dan fout.
Lees hier mijn verhaal:
[MOD] De twee topics zijn samengevoegd om de informatie samen te houden. Het verhaal van Fuse start in reply #27.
Heb nog maar één keer iets besteld bij Geheugenkaart : een Tokina 12-24mm.
Besloot om "onder de middag" vanuit Brussel naar ginder te rijden om de lens op te pikken, tot ik ter plaatse tot de vaststelling kwam dat ik alleen maar contant kon betalen en niet met bankkaart.
Ik had 50€ bij en wou een voorschot betalen met de belofte dat ik diezelfde namiddag de rest overschreef, maar er was geen uitweg.
En ik wou nog zo graag die lens meegenomen hebben.
De verdere afhandeling van de bestelling ging wel vlekkeloos. Mooi aan huis geleverd.
Heb nog maar één keer iets besteld bij Geheugenkaart : een Tokina 12-24mm.
Besloot om "onder de middag" vanuit Brussel naar ginder te rijden om de lens op te pikken, tot ik ter plaatse tot de vaststelling kwam dat ik alleen maar contant kon betalen en niet met bankkaart.
Ik had 50€ bij en wou een voorschot betalen met de belofte dat ik diezelfde namiddag de rest overschreef, maar er was geen uitweg.
En ik wou nog zo graag die lens meegenomen hebben.
De verdere afhandeling van de bestelling ging wel vlekkeloos. Mooi aan huis geleverd.
Da's inderdaad een van de grootste nadelen bij geheugenkaart, als je iets ophaalt moet je cash bij hebben (of een bankcheque), je kan er niet met een bankkaart betalen, terwijl een Bancontact terminal nu toch wel het minste is wat je mag verwachten als je met zo'n bedragen moet omgaan ...
kwestie van een beetje tegengewicht voor de slechte reacties te verzorgen:
ikzelf ben echt zeer tevreden over geheugenkaart!
nu driemaal iets gekocht en steeds alles in orde.
mijn vriendin gaat gewoon de zaken afhalen en dezelfde dag doe ik de overschrijving (jaja, ik krijg steeds alles mee zonder dat ik effectief betaald heb).
ik regel alles wel steeds via de telefoon (bestelling en daarna eens terugbellen hoeveel het juist is dat ik moet betalen want de prijzen die op de site staan zijn idd niet altijd even courant).
en mijn vriendin gaat alles altijd afhalen (dus geen post ertussen)
en ja de website is nogal onoverzichtelijk en je moet al eens bellen maar als dat de enige problemen zijn....
der zijn erger dings int leven mijn gedacht
ik kan dus niets anders zeggen dan dat ik persoonlijk zeer tevreden ben over geheugenkaart en dat ik er dus ook trouw mijn bestellingen (voor zover der geld is natuurlijk ) ga blijven uitvoeren.
Bij mijn eerste levering zijn ze naar mijn idee de gratis Canon lens blower vergeten... D.i. nu mss ook weer iets dat je vergeet voordat je 't weet, dus ik reken erop die bij een eventueel volgende bestelling alsnog te krijgen, "of anders"
Als ik hen was zou ik mbt de website wel eens de knoop doorhakken en een nieuwe opzetten, ook al kost het mss 2500 of 5000 euro. Kwa info zitten er best positieve dingen aan, maar het is idd gedeeltelijk een klucht, dat heb ik ook al aangekaart (flikkerend in Firefox, tegenstrijdige/verwarrende info, te onduidelijke info voor eerste bestellers, info niet up-to-date, dikke infofouten en spelfouten, stukken tekst dubbel, ...)
Ik zou hier zelfs een topic openen en ons om tips vragen, als ik hen was. Met een frisse, efficientere "coole" site zouden ze een heel andere indruk maken en nog meer klanten aantrekken, denk ik.
Die "onvriendelijke mens" heb ik precies ook al eens gesproken...
Anderzijds is er met hun prijzen ook niet zo *heel veel* concurrentie en daar mag wat ongemak tegenover staan, vind ik, zolang dan de service dan maar OK is, en daar heb ik toch al veel goeds over gehoord hier. Wat mij betreft hebben ze dus meer dan genoeg bestaanrecht, maar toch "oppassen" en beseffen dat het met een "kleine injectie" een stuk aantrekkelijker kan worden, hetgeen toch snel moet terugverdiend zijn?
bestel x pakjes. daar terplaatse aangekomen krijg ik de pakjes. plakte er op de verpakking een engelse sticker "buy one, one free"
natuurlijk moest ik voor alle pakjes betalen.
wat ik daarvan denk? ik heb betaald voor x pakjes papier en ik heb ze gekregen. geen gezever, geen geklooi, na mail gewoon afgehaald..
Comment