Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nogal slechte ervaring met webshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nogal slechte ervaring met webshop

    ...voor de prijzen van reflex camera's moet ge het daar niet gaan zoeken... mijn gedacht...

    Comment


    • #17
      Re: Nogal slechte ervaring met webshop

      Awel ik kom hier elke dag meer en meer te weten dat afhaaladres is Putte is zo goed als naast mijn deur en er zijn er precies toch die er wel goede ervaringen mee hebben.

      Comment


      • #18
        Re: Nogal slechte ervaring met webshop

        Oorspronkelijk geplaatst door tboschman
        Voorbije maandag heb ik me bij geheugenkaart.be een fototas besteld.
        Moet dat niet zijn topfoto.be ? Dat klinkt misschien bekender

        Comment


        • #19
          Re: Nogal slechte ervaring met webshop

          Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
          Moet dat niet zijn topfoto.be ? Dat klinkt misschien bekender

          http://www.top-foto.be/
          Die is knap, als je iets mistikt om naar Ingo zijn site te gaan kom je bij geheugenkaart terecht (top-foto.de ipv top-foto.be) ! ... ieder zijn ding natuurlijk, maar dit vind ik nogal 'over the top' om enkele bezoekers extra te krijgen !

          Heb niks tegen webshops, en heb zowel bij top-foto.DE als bij geheugenkaart en fotokonijnenberg.be al gekocht, en tot op heden alleen maar positief ... waar ik koop is enkel een kwestie van service en prijs, een lens of een body zou ik liever zo kort mogelijk bij huis kopen, zodat als er problemen zijn ik niet te ver moet rijden, maar als de prijs goed is rij ik zonder problemen naar Duren (top-foto.DE) !!

          Johan

          Comment


          • #20
            Re: Nogal slechte ervaring met webshop

            Toen ik mijn D70s wou kopen informeerde ik ook eens bij geheugenkaart, telefonisch.
            De man die ik daar aan de lijn had was totaal niet vriendelijk. Op hun site stond dat hij op voorraad was, dus ik vroeg wanneer ik er eventueel kon achterkomen.

            Hij antwoordde me dat ze niet op voorraad waren, en dat het nog minstens 3 weken zou duren. Maar, hij had wel de D50 liggen, die volgens hem goedkoper, en veel beter was ! Ook al omdat hier "geen rommel Sony-chip" inzat.

            Heb hem toen maar gezegd dat ik nog wel ff zou wachten. Nog eens gesurfd naar de site van mijn lokale fotoboer (Foto Nelissen - Mechelen), en daar gezien dat de D70s in promotie stond, met een heel pakket (kitlens, CF-kaart, batterypack) en dit goedkoper dan bij geheugenkaart.

            Ernaar gebeld, en 30 mins. later was mijn vriendin hem al gaan afhalen.
            En tenminste vriendelijke mensen !

            Nee, voor mij hoeft geheugenkaart.be ook niet meer ...
            Website
            Nikon D800s + Nikon D70s + Nikkor 50mm + Nikkor 80-200mm + Nikkor 16-35mm + batterygrip + SB-800

            Comment


            • #21
              Re: Nogal slechte ervaring met webshop

              verleden week bij geheugenkaart ook een fototas besteld en daarna een mail gestuurd dat ik deze zelf kwam afhalen in putte,dag erna mailtje van hun teruggekregen dat fototas in putte lag en ik deze kon komen afhalen.dus voor mij geen enkel probleem met deze webshop.Alleen wel spijtig dat de winkel zelf moeilijk te vinden is,heb er 1u 1O min opgereden voor deze te vinden(van antwerpen)niemand in de omgeving van putte kende deze straat

              groeten marc

              Comment


              • #22
                Re: Nogal slechte ervaring met webshop

                Heel spijtig voor de zaakvoerders dan hun minder goeie deals hier worden openbaar gemaakt. Wel goed voor ons, de consumenten, dat we weten dat een bestelling bij hen een risico inhoudt. Ik ga me in elk geval onthouden daar iets te bestellen, ik ben beginnn bestellen bij een andere webshop, die levert altijd volgens schema en antwoordt snel en vriendelijk op emails..

                @ Boxer: is dit niet wat je eigen schuld?? Je moet nu ook niet gaan vitten op elk pietluttig minpuntje..

                grtz
                Mijn werkjes

                Comment


                • #23
                  Re: Nogal slechte ervaring met webshop

                  Oppassen dat we voor enkele problemen iemand zijn/haar zaak niet volledig in de grond boren, overal gaat er wel eens iets mis denk ik ...

                  Ik heb al meerdere zaken gekocht bij geheugenkaart.be .
                  Foto tas, lens en nog wa kleine dingen.
                  Nog geen problemen gehad.

                  Rgds,
                  Yuri
                  Canon PowerShot A80 is back alive !!!

                  Comment


                  • #24
                    Re: Nogal slechte ervaring met webshop

                    Ik heb ook al een paar keer iets besteld bij geheugenkaart en ik moet zeggen dat dit toch goed ging en bijzonder snel.
                    Maar dat hun website een klucht is zal ik zeker ook toegeven, ik heb hen al twee keer vriendelijk ingelicht dat hun aan-en-uit pinkende tekst (in FireFox) uit begin jaren '90 stamt maar "in Internet Explorer ziet het er goed uit zene".
                    En met hun paswoordsysteem is ook iets grondig mis. Ook ik kende bij mijn tweede bestelling mijn username en paswoord niet meer, en het enige dat ik kon doen was een nieuwe account aanmaken met een ANDER email adres (dat ik gelukkig had). Ik denk dat er veel mensen zijn die om deze technische banaliteit niet meer KUNNEN bestellen, weinig commercieel zou ik zeggen.
                    Misschien luisteren ze nu wél .
                    Kris

                    Comment


                    • #25
                      Re: Nogal slechte ervaring met webshop

                      Heb enkel maar positieve ervaringen met geheugenkaart.be , alles steeds zoals afgesproken geleverd, dag na bestelling als het in stock was. Steeds vriendelijk aan telefoon en snel antwoord via mail.

                      Ben ook reeds zaken gaan afhalen, indien je geen routeplannetje uitprint of over een gps beschikt, en het is de eerste keer dat je iets gaat afhalen. Kan je idd zonder plannetje of gps wat moeten zoeken. Maar daar kan jezelf wel wat aan doen

                      Grtz
                      A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
                      pics @ www.thejudge.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: Nogal slechte ervaring met webshop

                        @ BOXER1

                        Tja het is maar een heel klein straatje in Putte alé eigenlijk is het daar al grasheide en naargelang waar in Putte en aan wie je het vraagt kan je wel eens de pech hebben dat ze het niet weten zijn. Ik geloof dat ongeveer meer dan de helft van de mensen in Putte dat straatje niet weten zijn.

                        Comment


                        • #27
                          Service Geheugenkaart

                          Geheugenkaart is bij de meesten onder jullie wel bekend. Ik heb er vroeger al eerder besteld en toen liep alles vrij vlot, maar nu ben ik toch wel echt ontevreden over hun service.

                          Ik bestelde vorige week een Lowepro rugzak. Die werd maandag verzonden en dinsdag kwam hij aan. Toen bleek dat ze echter de verkeerde rugzak hadden verstuurd. 's Avonds gebeld om dit te melden en om te horen hoe alles nu verder zou verlopen. Aangezien ik op reis vertrek wou ik de rugzak echt wel deze week hebben.
                          Ze zouden de juiste rugzak de woensdag opsturen, zodat ik hem zeker vrijdag zou hebben. Ik ben woensdag onmiddellijk naar de Post gegaan om de foutief geleverde rugzak terug te sturen. Op die manier werd alles snel afgehandeld.
                          Ik stuurde hen ook nog herhaaldelijk mailtjes om bevestiging te vragen of de rugzak effectief werd verstuurd. Ik krijg geen enkel antwoord tot er vandaag een mailtje binnenkomt met de melding dat er iets fout is gelopen tijdens de verzending. Maandag wordt het pakket opnieuw verstuurd. Dus ten vroegste dinsdag of woensdag kan ik hem hebben. En ik heb hem echt wel nodig voor op vakantie.

                          Het is tegenwoordig precies alsmaar moeilijker om een goeie prijs en een goeie service te krijgen...
                          Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

                          Comment


                          • #28
                            Re: Service Geheugenkaart

                            Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse *
                            Ik heb de indruk dat er daar administratief toch af en toe iets fout loopt.
                            Het zal van dat warm weer zijn...
                            -=- Light is the key...

                            Comment


                            • #29
                              Re: Nogal slechte ervaring met webshop

                              een naambord met richtingaanwijzer aan de splitting van de kleine straat met de grote baan zou niet slecht zijn

                              Comment


                              • #30
                                Re: Service Geheugenkaart

                                Je bent de tweede die een topic over Geheugenkaart start op een paar dagen tijd. Misschien kunnen de mods beide een keer samenvoegen ?

                                Los daarvan: bij de ene bestelling die ik er geplaatst heb, liep ook niet alles op wieltjes, maar supergrote problemen waar er ook niet. Ieder heeft natuurlijk graag dat een aankoop vlekkeloos verloopt en dat je niet nog een paar mails en telefoontjes nodig hebt om je oorspronkelijke bestelling compleet te maken (en dat was dus niet helemaal het geval bij mij).
                                "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                                Comment

                                Working...
                                X