Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe leden met concrete vragen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nieuwe leden met concrete vragen

    Ik heb een half jaar rondkeken op dit forum.
    Ik ben pas lid geworden en moet het BD nummer nog krijgen.
    Dit heb ik gedaan om bij een fotoclub te horen.
    Nu besef ik ineens dat het niet zo gewenst is om in het begin elke dag te posten.
    Mijn gedachte hierachter was, dat jullie een indruk zouden krijgen, hoever iemand met is met fotografie, en wie de man of vrouw achter de camera is. Maar dit blijkt niet zo te zijn.
    Om de drukte tegen te gaan weet ik misschien wel een oplossing, zorg er voor dat je maar één keer per week één foto mag plaatsen, en het wordt ineens een stuk rustiger, iedereen kan alles weer op z’n gemak volgen.

    Met vriendelijke groet,
    Hexagon
    Grt,
    Hexagon

    Comment


    • #32
      Re: Nieuwe leden met concrete vragen

      Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon
      Ik heb een half jaar rondkeken op dit forum.
      Ik ben pas lid geworden en moet het BD nummer nog krijgen.
      Dit heb ik gedaan om bij een fotoclub te horen.
      Nu besef ik ineens dat het niet zo gewenst is om in het begin elke dag te posten.
      Mijn gedachte hierachter was, dat jullie een indruk zouden krijgen, hoever iemand met is met fotografie, en wie de man of vrouw achter de camera is. Maar dit blijkt niet zo te zijn.
      Om de drukte tegen te gaan weet ik misschien wel een oplossing, zorg er voor dat je maar één keer per week één foto mag plaatsen, en het wordt ineens een stuk rustiger, iedereen kan alles weer op z’n gemak volgen.

      Met vriendelijke groet,
      Hexagon
      Oei, kan ik dan Methadon in de plaats krijgen ?

      Waarom fotografeert iemand, veel redenen, maar eentje is toch wel om de foto's ook te tonen. Het internet en sites zoals de deze zijn één grote expositieruimte, dus...
      Gedaan met dure passepartouts, kaders en expositieruimten. Ik blijf er bij laat het zo en doe vooral verder.

      Comment


      • #33
        Re: Nieuwe leden met concrete vragen

        Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
        Voila mijn gedacht

        Alhoewel ik de vraag naar afscheiding wel ergens kan begrijpen ga ik hier toch niet mee akkoord, zijn we onze eigen eerste stapjes dan nu al vergeten ?

        En éénmaal het selekte clubje opgericht, gaan we dan wegens inteelt weer de poort wagenwijd openzetten voor vers bloed én zuurstof...fotografie is artistiek en dit niet openstellen voor iedereen verhinderd de instroom van nieuw talent...zonde om dit te willen verhinderen

        Hou die voetjes maar op de grond
        Voila! Forumleden die zich ergeren aan "nieuwe leden en hun vragen" raad ik aan om hun eigen allereerste topics eens door te lezen. De oh-zo geprezen forums in het buitenland zijn toch ook vreselijk druk én bovendien worden die ook niet gespaard van beginnelingen en/of domme-vragenstellers. De kunst is om wat meer selectief te gaan lezen. Kies de onderwerpen wat zorgvuldiger uit, ga verder op de nickname of bekijk enkel die subforums die je interesse wekken.
        Blijkbaar is het voor de meeste leden moeilijk om topics te missen. Ze beweren geen tijd te hebben, maar vinden het toch nuttig om triviale topics aan te maken in Chit-Chat... wat hun goed recht is natuurlijk.

        Oorspronkelijk geplaatst door hexagon
        Om de drukte tegen te gaan weet ik misschien wel een oplossing, zorg er voor dat je maar één keer per week één foto mag plaatsen, en het wordt ineens een stuk rustiger, iedereen kan alles weer op z’n gemak volgen.
        Tja, dat is ook niet echt een goede oplossing. Dat wil dan ook zeggen dat de "gevestigde waarden" op ons forum, de fotografen naar we opkijken (namen zelf in te vullen), óók maar één foto mogen plaatsen. Je krijgt dan wel tien keer minder "slechte" foto's te zien, maar ook tien keer minder goede foto's te zien.

        Oorspronkelijk geplaatst door macroshopper
        Gewoon wat meer dicipline van sommige leden zal al zéééér veel veranderen,goedmaken
        Volledig akkoord. Maar ik vrees dat vele échte beginners oprecht menen dat ze een goede foto gemaakt hebben. Wat dan ook een goede foto zou betekenen, BTW.
        Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
        Yep, té druk... en herhalingen tot en met...
        Vandaar onze steeds weerkerende oproep om de zoekfunctie te gebruiken.
        Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
        Ik moet wel zeggen dat ik hier héél véél bijgeleerd heb... (gewoon door te lezen en niet de eerste dag al vragen te stellen - de eerste maanden dus NIETS gepost.)

        Ik heb ook een gevoel dat ik nu ook niets meer bijleer. Ja, hier en daar, maar dan weet je ook wel bij welke personen je moet zijn kwa interessante onderwerpen/uitleg.
        Je kan toch ook begrijpen dat er nieuwe forumleden bijkomen die al wel twee jaar lezen als gast, zonder een account aan te maken? Dat je nu niets meer bijleert, lijkt me wat overdreven maar het is wél zo dat iedereen die de grondslagen van de fotografie kent en op een zeker niveau is gekomen, nog slechts met mondjesmaat nieuwe en nuttige informatie oppikt.
        Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be

        En een splitsing (of meer groeps of zo) voor betalende leden...(Ik wil dit forum steunen, al 2e jaar, maar heb wel echt gevoel dat er niets bijkomt... ja, korting op enkele packetten, maar dat is het.)
        Vergeet niet dat de VZW nog in haar kinderschoenen staat. Die kortingen waren er vorig jaar niet, nu wél. De verzekering voor Shooting Days gaat er heus wel aankomen, alleen hebben de verzekeraars het blijkbaar moeilijk om een deftige offerte op te maken.
        We hebben heus wel grotere plannen voor de volgende jaren, maar die kunnen enkel uitgevoerd worden indien er voldoende betalende leden zijn.
        Eén van de volgende dagen zal er trouwens een interssante aankondiging verschijnen voor de volgende Algemene Vergadering met SD.
        Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be


        Ook de "member", "junior", "senior" is zo simpel... Waarom geen 10 soorten members of zo... (dit zie je ook wel op andere fora...)

        Of een toegangsexamen voor startende leden op BD??? Als deze een bepaalde score heeft dat die direct een aantal punten heeft of zo... Om duidelijk te maken aan ons/anderen zodat we weten wat die persoon eigenlijk wel/niet weet.
        Het onderverdelen in nieuwe categoriën of subforums voor "echte fotografen" zal de doorwinterde fotograaf ook niet aanzetten tot andere inzichten. Ze kunnen ook nu reeds bepaalde topics aansnijden in de forums die nu bestaan, maar ze doen het niet.
        We hebben destijds speciaal voor de meer gevorderde fotograaf het forum "Ter Zake" aangemaakt. Waarom wordt daar maar zelden in gepost? Ook dáár blijven deze gevorderde leden afwezig als het op antwoorden aankomt.
        Idem met het Fotodiscussie forum Gevorderden, nu Fotodiscussie Extra. Ik heb de indruk dat het de gevorderde fotograaf aan lef of moed ontbreekt om er te posten. Ik heb een grenzeloos respect voor de forumleden die in de beide Fotodiscussie-forums de moeite willen doen om een gegronde beoordeling te geven.

        We (de forumleiding) stelt zich constant de vraag hoe we Belgiumdigital kunnen verbeteren. Een wonderformule zal er niet zijn vrees ik. Het is ook niet omdat je x-aantal postings hebt, of x-tijd lid bent, dat je een goeie fotograaf mag genoemd worden. Der zijn heel veel nieuwe forumleden die overstappen van 10, 20 of 30 jaar analoge fotografie naar digitaal werken. Zijn dát de zo gevreesde beginners? Bijna iedere week zit in de Hall of Fame wel een junior member met nog maar enkele postings.
        Ook op andere fotoforums zie je waardeloze foto's, waarom stoor je je meer aan deze op BD?

        Het opsplitsen naar subforums die enkel toegankelijk zijn voor senior members is een vraag die we reeds kregen toen er 200 forumleden waren, want het werd te druk en al die beginners met hun vragen... Nu zitten we aan méér dan 10.000 geregistreerde forumleden. Dan hadden we nu aan de senior-senior-senior member sub-sub-subforums gezeten...

        Neen, het forum is wat we er als forumleden zélf van maken. We kunnen als forumleiding enkel de middelen geven, maar iedereen moet ze willen/kunnen gebruiken. Probeer respect en begrip op te brengen voor leden met "eenvoudige" vragen, help ze verder indien je kan, of negeer de topic indien ze je stoort maar maak je er niet dik in.
        En opmerkingen of ideeën om de structuur of werking van BD te verbeteren zijn vanzelfsprekend steeds welkom!

        Peace!

        Willy
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #34
          Re: Nieuwe leden met concrete vragen

          Origineel gepost door macroshopper
          Gewoon wat meer dicipline van sommige leden zal al zéééér veel veranderen,goedmaken.

          "Hombre"
          Volledig akkoord. Maar ik vrees dat vele échte beginners oprecht menen dat ze een goede foto gemaakt hebben. Wat dan ook een goede foto zou betekenen, BTW.

          'k Spreek hier duidelijk niet over BEGINNERS,laat dat duidelijk wezen
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #35
            Re: Nieuwe leden met concrete vragen

            Oorspronkelijk geplaatst door armani
            Mannen mannen mannen toch. Menen jullie dat nu echt allemaal wat jullie hier schrijven?
            Wat een onverdraagzaamheid, wat een arrogantie.
            Jazeker, je bent pas lid vanaf december vorig jaar maar ook jij toch zult hier toch ook al gemerkt hebben dat veel vragen zich herhalen. Als de nieuwe members zich eerst eens wat zouden "inlezen" op dit forum dan kwamen heel wat minder vragen over dezelfde onderwerpen hier aan bod.
            Zelf ben ik nog dagelijks (actief) aanwezig hier maar er zijn teveel onderwerpen die het me niet waard zijn om nog op te reageren en dat heeft totaal niets met arrogantie te maken.
            Als men een klein beetje moeite zou doen dan kan men al vaak een antwoord vinden door te lezen/zoeken voordat men de vraag gesteld heeft.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #36
              Re: Nieuwe leden met concrete vragen

              Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
              Jazeker, je bent pas lid vanaf december vorig jaar maar ook jij toch zult hier toch ook al gemerkt hebben dat veel vragen zich herhalen. Als de nieuwe members zich eerst eens wat zouden "inlezen" op dit forum dan kwamen heel wat minder vragen over dezelfde onderwerpen hier aan bod.
              Zelf ben ik nog dagelijks (actief) aanwezig hier maar er zijn teveel onderwerpen die het me niet waard zijn om nog op te reageren en dat heeft totaal niets met arrogantie te maken.
              Als men een klein beetje moeite zou doen dan kan men al vaak een antwoord vinden door te lezen/zoeken voordat men de vraag gesteld heeft.
              Voila, meer is dat niet... "periode" inlezen...

              en ieder heeft hier ook dan weer zijn mening over hé...
              -=- Light is the key...

              Comment


              • #37
                Re: Nieuwe leden met concrete vragen

                Oorspronkelijk geplaatst door armani
                Mannen mannen mannen toch. Menen jullie dat nu echt allemaal wat jullie hier schrijven?

                Wat een onverdraagzaamheid, wat een arrogantie.
                Ja............maar;
                Arrogantie ? onverdraagzaamheid
                Vind van niet maar geef toe wanneer je hier een tijdje rond hangt besef je pas hoe druk het hier is, en vele blijven dan ook met hun ei zitten, daarom zou een opsplitsing misschien wat meer orde brengen, dit wil dus niet zeggen dat niet iedereen de post kan doorlopen en zaken opsteken, betalend of niet betalend komt dan nog niet aan de orde.
                Maar ik neem aan dat naarmate je vordert er andere zaken zijn die je wilt beoordeeld zien.
                daarom was een van mijn bedenkingen

                Oorspronkelijk geplaatst door camouflage
                Zou een nieuw forum uitkomst kunnen brengen vb ‘members’ waar enkel kan gepost worden waneer men member of senior member is, dit maakt ook dat men al een tijdje actief moet zijn eer men daar kan posten op het forum en dat het niveau van vraag en antwoord meer op elkaar zou zijn afgestemd dus een fotodiscussie extra extra.
                En dit is zeker de bedoeling niet privé clubjes te vormen, zelf probeer ik toch op geregelde tijdstippen ( dat heb ik mijn eigen opgelegd) op het forum de beginners leden een gepaste beoordeling te geven dit om deze categorie niet te vergeten.(Ze hebben daar recht op)
                BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

                Comment


                • #38
                  Re: Nieuwe leden met concrete vragen

                  Oorspronkelijk geplaatst door camouflage
                  ... zelf probeer ik toch op geregelde tijdstippen ( dat heb ik mijn eigen opgelegd) op het forum de beginners leden een gepaste beoordeling te geven dit om deze categorie niet te vergeten.(Ze hebben daar recht op)
                  Chapeau

                  Comment


                  • #39
                    Re: Nieuwe leden met concrete vragen

                    Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
                    kunnen we misschien on topic blijven ...

                    Zijn er meerdere die dergelijke mails ontvangen? Is het misschien daarom handig om te denken aan een afgeschermd deel voor echte BD'rs


                    Greetz, RonnyE

                    dan kunt ge beter al het forum sluiten...

                    ik zit al een paar jaar in de forum wereld en heb zelf nu ook een goed draaiend Ford forum.

                    moment ge hiermee gaat beginnen gaat uw forum kapot. kijk maar eens naar het forum van Shrimp wat ineens half betalend werd (klein deel voor niet betalende en groot deel met meer opties voor betalende)... na nog geen half jaar was het leeg en zat iedereen op telenet.games

                    maak een select clubke hier en over 2 maanden is er een nieuw forum zonder clubke en ge zult zien dat er na een paar maanden niks meer hier is buiten uw clubke

                    Er is altijd meer en beter te vinden na een tijd
                    Last edited by Dirkxke; 25 maart 2006, 13:53.
                    In mijn Lowepro Nova 4 AW neem ik mee: Canon Eos 350D + 70-200 f2.8L IS USM + 24-105 f4L IS USM + 10-22ef-s USM + grip + 580EX - Manfrotto statiefke - Canon powershot A75

                    Comment


                    • #40
                      Re: Nieuwe leden met concrete vragen

                      Hombre, het doet mij ongelooflijk plezier om hier eens een duidelijk standpunt te lezen over een polemiek die hier blijkbaar al enige tijd in alle hevigheid woedt. Het doet mij nog veel meer plezier om te vernemen dat jullie voor een verdraagzame en open sfeer kiezen

                      Misschien nog even dit:

                      1. Er wordt door de anciens nogal makkelijk verweten aan de nieuwelingen dat de betreffende vraag reeds meerdere malen behandeld is dat men de searchfunctie maar eens moet gebruiken. Volgens mij overschatten jullie het archief van BD. Ik geef een voorbeeld. Ik zit met een vraag over objectieven. Op het betreffende deelforum zijn in totaal acht pagina's (nu ook niet echt een bibliotheek he). Ik heb ELKE thread hierin van A tot Z gelezen en heb geen antwoord gevonden op mijn vraag. Ik ben er van overtuigd dat als ik mijn vraag post ik door verschillende mensen naar de searchfunctie zal worden verwezen.

                      Verder ben ik effectief een groentje en zit dus ook op andere websites (bvb dpreview) om voornamelijk veel te lezen. Wel ik merk daar een veel positievere sfeer. In al die tijd heb ik daar nog nooit een antwoord gelezen in de zin van "gebruik de searchfunctie". Nochtans zijn ze daar met vééééél meer, veel meer goede fotografen en veel meer beginners. Waaraan het ligt? Ik weet het niet. Het is een vaststelling. Ik begrijp niet waarom men de tijd neemt om zulke reacties te posten. Post dan niets. We zijn hier met genoeg. Er zal wel iemand anders op de vraag willen antwoorden. Sommige reacties in de zin van "gebruik de searchfunctie" vragen meer tijd en energie dan een concreet antwoord op de gestelde vraag.

                      2. De sterkte van het medium internet is juist dat men op elk moment onmiddellijk de informatie kan vinden die men nodig heeft. Daardoor is een mentaliteit onstaan van: "Ik zit met een vraag, wel ik post ze op een forum en verwacht liefst binnen de 10 minuten een concreet gedetailleerd en correct antwoord". Het is dan ook volgens mij een illussie te hopen dat iemand die hier voor de eerste keer komt automatisch eerst de tijd gaat nemen om de vele forumregels eens door te lezen, en dan nog eens info gaat zoeken door de searchfunctie te gebruiken.

                      3. Misschien nog een laatste (delicaat) onderwerp. Ik vind dat er op BD te veel en te zwaar gemodereerd wordt. Op dpreview bijvoorbeeld heb ik nog nooit zien ingrijpen of reageren en dat is volgens mij toch een forum dat werkt. Ook op andere fora die niets met fotografie zie ik minder ingrepen van de mods. Maar nog eens, het is een persoonlijke mening en ik lig er niet echt wakker van.

                      Amai, serieusen boterham ;-)

                      Armani

                      Comment


                      • #41
                        Re: Nieuwe leden met concrete vragen

                        Als ik de start van deze topic herlees, dan heb ik toch eerder de indruk dat Ronny het eerder moeilijk heeft met de inhoud van de vraag (ivm de haalbaarheidsstudie), dan met algemene vragen die hier al veelvuldig beantwoord werden.
                        Volgens mij glijdt deze topic weg van wat Ronny bedoelde.
                        Ik vergelijk het met het eindwerk van een student: Krijg ik uw eindwerk dan moet ik er geen maken. We kunnen hier toch een onderscheid maken tussen profiteren en gemakzucht.
                        Als Ronny het 'profiteren' bedoelde, dan lees ik hier in deze topic veel meer ivm 'gemakzucht'.
                        Toch wel een verschil wat tolerantie betreft.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Nieuwe leden met concrete vragen

                          Oorspronkelijk geplaatst door armani
                          Hombre, het doet mij ongelooflijk plezier om hier eens een duidelijk standpunt te lezen over een polemiek die hier blijkbaar al enige tijd in alle hevigheid woedt. Het doet mij nog veel meer plezier om te vernemen dat jullie voor een verdraagzame en open sfeer kiezen

                          Misschien nog even dit:

                          1. Er wordt door de anciens nogal makkelijk verweten aan de nieuwelingen dat de betreffende vraag reeds meerdere malen behandeld is dat men de searchfunctie maar eens moet gebruiken. Volgens mij overschatten jullie het archief van BD. Ik geef een voorbeeld. Ik zit met een vraag over objectieven. Op het betreffende deelforum zijn in totaal acht pagina's (nu ook niet echt een bibliotheek he). Ik heb ELKE thread hierin van A tot Z gelezen en heb geen antwoord gevonden op mijn vraag. Ik ben er van overtuigd dat als ik mijn vraag post ik door verschillende mensen naar de searchfunctie zal worden verwezen.

                          Verder ben ik effectief een groentje en zit dus ook op andere websites (bvb dpreview) om voornamelijk veel te lezen. Wel ik merk daar een veel positievere sfeer. In al die tijd heb ik daar nog nooit een antwoord gelezen in de zin van "gebruik de searchfunctie". Nochtans zijn ze daar met vééééél meer, veel meer goede fotografen en veel meer beginners. Waaraan het ligt? Ik weet het niet. Het is een vaststelling. Ik begrijp niet waarom men de tijd neemt om zulke reacties te posten. Post dan niets. We zijn hier met genoeg. Er zal wel iemand anders op de vraag willen antwoorden. Sommige reacties in de zin van "gebruik de searchfunctie" vragen meer tijd en energie dan een concreet antwoord op de gestelde vraag.

                          Armani
                          Ik heb deze tekst eens een paar keer doorgelezen en voel me toch ook aangesproken, zal toch in de toekomst hier rekening mee (proberen) te houden. Tenslotte ben ik ook als beginner begonnen hé.
                          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                          Comment


                          • #43
                            Re: Nieuwe leden met concrete vragen

                            Oorspronkelijk geplaatst door armani
                            Hombre, het doet mij ongelooflijk plezier om hier eens een duidelijk standpunt te lezen over een polemiek die hier blijkbaar al enige tijd in alle hevigheid woedt. Het doet mij nog veel meer plezier om te vernemen dat jullie voor een verdraagzame en open sfeer kiezen

                            Misschien nog even dit:

                            1. Er wordt door de anciens nogal makkelijk verweten aan de nieuwelingen dat de betreffende vraag reeds meerdere malen behandeld is dat men de searchfunctie maar eens moet gebruiken. Volgens mij overschatten jullie het archief van BD. Ik geef een voorbeeld. Ik zit met een vraag over objectieven. Op het betreffende deelforum zijn in totaal acht pagina's (nu ook niet echt een bibliotheek he). Ik heb ELKE thread hierin van A tot Z gelezen en heb geen antwoord gevonden op mijn vraag. Ik ben er van overtuigd dat als ik mijn vraag post ik door verschillende mensen naar de searchfunctie zal worden verwezen.
                            Ik ben niet zeker of ik je wel goed begrijp. In het "Objectieven" deelforum zie ik wel 76 pagina's informatie. Alle informatie van vóór begin 2005 zit onder het subforum "Camera's".
                            De zoekfunctie goed gebruiken is ook een kunst, gebruik de juiste termen of je krijgt teveel of teweinig info.
                            Oorspronkelijk geplaatst door armani
                            3. Misschien nog een laatste (delicaat) onderwerp. Ik vind dat er op BD te veel en te zwaar gemodereerd wordt. Op dpreview bijvoorbeeld heb ik nog nooit zien ingrijpen of reageren en dat is volgens mij toch een forum dat werkt. Ook op andere fora die niets met fotografie zie ik minder ingrepen van de mods. Maar nog eens, het is een persoonlijke mening en ik lig er niet echt wakker van.

                            Amai, serieusen boterham ;-)

                            Armani
                            We hebben op BD gekozen voor een "open" moderatie zodat alle of de overgrote meerderheid van de tussenkomsten zichtbaar zijn. In veel ander forums worden topics die niet voldoen aan de voorschriften gewoon gewist en dan lijkt het wel een rustig en weinig gemodereerd forum.

                            Willy
                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • #44
                              Re: Nieuwe leden met concrete vragen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                              Voila mijn gedacht

                              Alhoewel ik de vraag naar afscheiding wel ergens kan begrijpen ga ik hier toch niet mee akkoord, zijn we onze eigen eerste stapjes dan nu al vergeten ?

                              En éénmaal het selekte clubje opgericht, gaan we dan wegens inteelt weer de poort wagenwijd openzetten voor vers bloed én zuurstof...fotografie is artistiek en dit niet openstellen voor iedereen verhinderd de instroom van nieuw talent...zonde om dit te willen verhinderen

                              Hou die voetjes maar op de grond

                              Volledig akkoord, WIJZE woorden

                              Comment


                              • #45
                                Re: Nieuwe leden met concrete vragen

                                Oorspronkelijk geplaatst door lut
                                Als ik de start van deze topic herlees, dan heb ik toch eerder de indruk dat Ronny het eerder moeilijk heeft met de inhoud van de vraag (ivm de haalbaarheidsstudie), dan met algemene vragen die hier al veelvuldig beantwoord werden.
                                Volgens mij glijdt deze topic weg van wat Ronny bedoelde.
                                Ik vergelijk het met het eindwerk van een student: Krijg ik uw eindwerk dan moet ik er geen maken. We kunnen hier toch een onderscheid maken tussen profiteren en gemakzucht.
                                Als Ronny het 'profiteren' bedoelde, dan lees ik hier in deze topic veel meer ivm 'gemakzucht'.
                                Toch wel een verschil wat tolerantie betreft.
                                Oef, eindelijk iemand die het begrijpt. Ik vind het toch wel grappig hoe mijn eerste post uitgroeit tot iets waar het totaal niet mee te maken heeft.
                                Alhoewel ik een suggestie gegeven had voor een examen, is dit toch wel heel uit zijn verband gehaald.

                                Maar goed, we zien wel.

                                Lut, je begrijpt het dus. Mij gaat het er niet om of een beginneling of niet veelvuldig forumgebruiker veel vragen stelt die hij wel kan vinden op ons forum, neen, het gaat mij om de inhoud die ik af en toe per mail krijg. Profiteren van iets waar een ander veel werk in steekt.


                                Greetz, RonnyE

                                Comment

                                Working...
                                X