Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe leden met concrete vragen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nieuwe leden met concrete vragen

    Oorspronkelijk geplaatst door karlito
    Maar wat is dan de defintie van een "echte" BD'er ?
    Ahhaaaa tja, misschien moeten we een nationaal examen houden met typische BD-weetjes

    Ik denk dat de moderators aan de hand van het profiel en postreacties wel de vaste kern eruit kan halen. Het is maar een gedachtegang hé.


    Greetz, RonnyE

    Comment


    • #17
      Re: Nieuwe leden met concrete vragen

      Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
      Ahhaaaa tja, misschien moeten we een nationaal examen houden met typische BD-weetjes

      Ik denk dat de moderators aan de hand van het profiel en postreacties wel de vaste kern eruit kan halen. Het is maar een gedachtegang hé.


      Greetz, RonnyE
      Als je er een select clubje van wil maken, moet je er geen openbare site op het internet van maken.

      Ik denk dat alles wat je hier nu geschreven hebt indruist tegen de grondbeginselen van dit forum. Ik zou je toch nog maar eens grondig bezinnen!

      Gr's, Wim
      Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
      Fujifilm X100V - Sony RX100M3

      Comment


      • #18
        Re: Nieuwe leden met concrete vragen

        Laat ik het heel voorzichtig zeggen... als er een paar fora alleen voor betalende leden toegankelijk zouden zijn, dan zou ik direct betalend lid worden. Niet dat ik een hekel heb aan nieuwe leden, maar het word hier gewoon veel te druk. Zo'n 300 berichten per dag zorgen ervoor dat ik de foto's van bepaalde mensen niet meer in de gaten heb. Een iets kleinere groep die een zeker commitment aan elkaar toont zou mij welkom zijn.

        Groeten, Miriam

        Comment


        • #19
          Re: Nieuwe leden met concrete vragen

          Oorspronkelijk geplaatst door mvdh
          Laat ik het heel voorzichtig zeggen... als er een paar fora alleen voor betalende leden toegankelijk zouden zijn, dan zou ik direct betalend lid worden. Niet dat ik een hekel heb aan nieuwe leden, maar het word hier gewoon veel te druk. Zo'n 300 berichten per dag zorgen ervoor dat ik de foto's van bepaalde mensen niet meer in de gaten heb. Een iets kleinere groep die een zeker commitment aan elkaar toont zou mij welkom zijn.

          Groeten, Miriam
          Zoiets als www.mdvh-digital.be ??

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #20
            Re: Nieuwe leden met concrete vragen

            Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
            Zoiets als www.mdvh-digital.be ??
            Verdraaid, juintje, hoe wist je dat? Maar dan wel .nl. hé...

            Groeten, Miriam

            Comment


            • #21
              Re: Nieuwe leden met concrete vragen

              ...en .org en .com
              Ik zie net dat ik een foutje heb gemakt, moet natuurlijk mvdh zijn, niet mdvh...


              Ik ga alvast alle domeinen registreren, ik voel dat ik er nog geld mee ga verdienen


              Als het niet teveel over intergalactische kleurruimtes gaat, zakenreizen naar Israël, pc's voor de MacDonald, druïdes uit een bepaald stripfiguur, ... dan mag je mij noteren als je eerste lid

              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


              Comment


              • #22
                Re: Nieuwe leden met concrete vragen

                Oorspronkelijk geplaatst door mvdh
                Zo'n 300 berichten per dag zorgen ervoor dat ik de foto's van bepaalde mensen niet meer in de gaten heb. Een iets kleinere groep die een zeker commitment aan elkaar toont zou mij welkom zijn.

                Groeten, Miriam

                Hekel punt reeds meerdere malen aan bod gekomen, maar toegegeven de laatste tijd wordt het wel zeer druk, en straks zien we de bomen niet meer door het bos.
                Gefundeerde commentaren geven op alle nieuwe post is inderdaad uitgesloten tenzij je de ganse dag voor de PC kunt doorbrengen, maar is dit geen fotoforum?
                Ik heb inderdaad niks tegen nieuwe leden hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar toch moet het ergens praktisch blijven.

                Dit is een loutere bedenking :
                • Tot voor enkele maanden was het forum fotodiscussie onderverdeeld in beginners en gevorderden, persoonlijk vond ik dat er toen meer gescheiden gepost werd en beide forum werden gerespecteerd op enkel uitzonderingen na, nu lopen de post meer door elkaar het is alsof men juist maar het verschil meer maakt met of zonder exif.
                • Zou een nieuw forum uitkomst kunnen brengen vb ‘members’ waar enkel kan gepost worden waneer men member of senior member is, dit maakt ook dat men al een tijdje actief moet zijn eer men daar kan posten op het forum en dat het niveau van vraag en antwoord meer op elkaar zou zijn afgestemd dus een fotodiscussie extra extra.
                Eindelijk kan men toch ook niet op het forum Aangeboden – Gezocht zolang men niet geregistreerd is, dit is toch ook een beperking tegenover toevallige gasten.
                Misschien zijn er nog andere gedachten.
                Groeten Luc.
                BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

                Comment


                • #23
                  Re: Nieuwe leden met concrete vragen

                  Oorspronkelijk geplaatst door mvdh
                  Laat ik het heel voorzichtig zeggen... als er een paar fora alleen voor betalende leden toegankelijk zouden zijn, dan zou ik direct betalend lid worden. Niet dat ik een hekel heb aan nieuwe leden, maar het word hier gewoon veel te druk. Zo'n 300 berichten per dag zorgen ervoor dat ik de foto's van bepaalde mensen niet meer in de gaten heb. Een iets kleinere groep die een zeker commitment aan elkaar toont zou mij welkom zijn.

                  Groeten, Miriam
                  Yep, té druk... en herhalingen tot en met...

                  Ik moet wel zeggen dat ik hier héél véél bijgeleerd heb... (gewoon door te lezen en niet de eerste dag al vragen te stellen - de eerste maanden dus NIETS gepost.)

                  Ik heb ook een gevoel dat ik nu ook niets meer bijleer. Ja, hier en daar, maar dan weet je ook wel bij welke personen je moet zijn kwa interessante onderwerpen/uitleg.

                  En een splitsing (of meer groeps of zo) voor betalende leden...(Ik wil dit forum steunen, al 2e jaar, maar heb wel echt gevoel dat er niets bijkomt... ja, korting op enkele packetten, maar dat is het.)

                  Ook de "member", "junior", "senior" is zo simpel... Waarom geen 10 soorten members of zo... (dit zie je ook wel op andere fora...)

                  Of een toegangsexamen voor startende leden op BD??? Als deze een bepaalde score heeft dat die direct een aantal punten heeft of zo... Om duidelijk te maken aan ons/anderen zodat we weten wat die persoon eigenlijk wel/niet weet.

                  Tis maar een idee hé...

                  Lesley.
                  -=- Light is the key...

                  Comment


                  • #24
                    Re: Nieuwe leden met concrete vragen

                    Mannen mannen mannen toch. Menen jullie dat nu echt allemaal wat jullie hier schrijven?

                    Wat een onverdraagzaamheid, wat een arrogantie.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Nieuwe leden met concrete vragen

                      Oorspronkelijk geplaatst door armani
                      Mannen mannen mannen toch. Menen jullie dat nu echt allemaal wat jullie hier schrijven?

                      Wat een onverdraagzaamheid, wat een arrogantie.
                      ja...
                      -=- Light is the key...

                      Comment


                      • #26
                        Re: Nieuwe leden met concrete vragen

                        ik meen altijd alles wat ik zeg

                        Greetz, RonnyE

                        Comment


                        • #27
                          Re: Nieuwe leden met concrete vragen

                          Kom hier nu al een paar maanden en ben zeer tevreden.
                          Het is een zeer toegankelijk forum en dat uit zich dan ook in massale belangstelling.
                          Door dat het zo toegankelijk is wordt er hier ook op zeer uiteenlopende niveaus gepost, er zijn dingen bij waarvan een prof of doorwinterde amateur zegt "hoe durf je zoiets posten", maar zo ziet die, vaak beginnende, andere dat niet.
                          In die optiek zou het misschien niet slecht zijn bv showcase enkel toegankelijk te maken voor pakweg bv members, niet om te discrimineren, maar om beginnelingen in de "school" te houden.
                          Dit is echter allemaal heel slecht in praktijk om te zetten, dus waarom niet gewoon verder doen. Wees gewoon selectief volgens interesse, tijd, expertisie,.....
                          Wees verdraagzaam en als je niet wil reageren, doe het dan niet

                          Comment


                          • #28
                            Re: Nieuwe leden met concrete vragen

                            Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
                            Yep, té druk... en herhalingen tot en met...

                            Ik moet wel zeggen dat ik hier héél véél bijgeleerd heb... (gewoon door te lezen en niet de eerste dag al vragen te stellen - de eerste maanden dus NIETS gepost.)

                            Ik heb ook een gevoel dat ik nu ook niets meer bijleer. Ja, hier en daar, maar dan weet je ook wel bij welke personen je moet zijn kwa interessante onderwerpen/uitleg.

                            En een splitsing (of meer groeps of zo) voor betalende leden...(Ik wil dit forum steunen, al 2e jaar, maar heb wel echt gevoel dat er niets bijkomt... ja, korting op enkele packetten, maar dat is het.)

                            Ook de "member", "junior", "senior" is zo simpel... Waarom geen 10 soorten members of zo... (dit zie je ook wel op andere fora...)

                            Of een toegangsexamen voor startende leden op BD??? Als deze een bepaalde score heeft dat die direct een aantal punten heeft of zo... Om duidelijk te maken aan ons/anderen zodat we weten wat die persoon eigenlijk wel/niet weet.

                            Tis maar een idee hé...

                            Lesley.
                            Gewoon wat meer dicipline van sommige leden zal al zéééér veel veranderen,goedmaken
                            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Nieuwe leden met concrete vragen

                              Dit is echter allemaal heel slecht in praktijk om te zetten, dus waarom niet gewoon verder doen. Wees gewoon selectief volgens interesse, tijd, expertisie,.....
                              Wees verdraagzaam en als je niet wil reageren, doe het dan niet
                              Voila mijn gedacht

                              Alhoewel ik de vraag naar afscheiding wel ergens kan begrijpen ga ik hier toch niet mee akkoord, zijn we onze eigen eerste stapjes dan nu al vergeten ?

                              En éénmaal het selekte clubje opgericht, gaan we dan wegens inteelt weer de poort wagenwijd openzetten voor vers bloed én zuurstof...fotografie is artistiek en dit niet openstellen voor iedereen verhinderd de instroom van nieuw talent...zonde om dit te willen verhinderen

                              Hou die voetjes maar op de grond
                              Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                              Comment


                              • #30
                                Re: Nieuwe leden met concrete vragen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                                Voila mijn gedacht

                                Alhoewel ik de vraag naar afscheiding wel ergens kan begrijpen ga ik hier toch niet mee akkoord, zijn we onze eigen eerste stapjes dan nu al vergeten ?

                                En éénmaal het selekte clubje opgericht, gaan we dan wegens inteelt weer de poort wagenwijd openzetten voor vers bloed én zuurstof...fotografie is artistiek en dit niet openstellen voor iedereen verhinderd de instroom van nieuw talent...zonde om dit te willen verhinderen

                                Hou die voetjes maar op de grond

                                Comment

                                Working...
                                X