Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
TKA Canon D60 met Sigma 27-70mm f2.8 voor 700 euro
TKA Canon D60 met Sigma 27-70mm f2.8 voor 700 euro
Canon D60, nauwelijks zichtbare gebruikssporen in originele verpakking met alle originele toebehoren en software geleverd in kit met Sigma 24-70mm f/2.8 objectief. Objectief geleverd met zonnekap en draagtas.
Vraagprijs 700 Euro.
Re: TKA Canon D60 met Sigma 27-70mm f2.8 voor 700 euro
Verkoop de body ook afzonderlijk ?
Welke prijs had je daar voor in gedachten ?
Ik zoek nog een tweede toestel als backup.
Een 300D kost momenteel 649 euro.
Als je daar je prijs een beetje kan naar richten.
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Re: TKA Canon D60 met Sigma 27-70mm f2.8 voor 700 euro
Oorspronkelijk geplaatst door mikekiwi
Als je dus een setprijs hebt van 700 euro, de body kost 550 euro, dan koop ik bij deze die lens van je - mits in goede staat - voor 175 euro!
Sorry maar een kitprijs is ook hier steeds goekoper dan de som van de beide elementen.
Wanneer ik het geheel niet kan verkopen dan bekijken we de afzonderlijke elementen maar momenteel zijn we nog niet zo ver.
Comment