Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Olympus C8080 en toebehoren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Te koop: Olympus C8080 en toebehoren

Olympus C8080 Wide Zoom met 256 meg flashkaart, 32 meg XD kaart (zat er bij) cokin circulaire polarisatiefilter en UV filter, originele lederen tas, enkel serieus bod aub
    Aangekocht in 07/04

Mvg
    Last edited by Reservoir_Dog; 6 februari 2005, 13:59. Reden: opmerking MOD
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Re: Wat kan ik nog krijgen voor....

RD, je vraagstelling in de topictitel is een beetje uitdagend, want in de koopjeshoek is het de bedoeling dat er enkel replies komen van mensen die effectief geïnteresseerd zijn om je spullen te kopen. Met deze titel ga je een aantal, uiteraard goed bedoelde, reacties met advies en eigen meningen van lezers krijgen, die zelf niet echt willen kopen. Mag ik daarom vragen gewoon te vermelden wat je wil verkopen. Een prijs hoef je niet te vermelden en je kan uiteraard vrij beslissen een aanbod niet aan te nemen wanneer je het te laag vindt.
    Bekijk nog even de richtlijnen
    [Moderator]

Comment

Re: Wat kan ik nog krijgen voor....

Ok ik zal alles aanpassen dan.
      Mvg
      "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Re: Te koop: Olympus C8080 en toebehoren

[MOD] Het is wel de bedoeling een duidelijke titel te gebruiken. Titel werd aangepast.

Willy
        Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Re: Te koop: Olympus C8080 en toebehoren

Ik heb een PM gestuurd. Kris.

Comment

Working...
          X