Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TK: DSLR D60 all included !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• TK: DSLR D60 all included !

*********************************$
    Last edited by Digipics357; 15 april 2005, 07:50.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Re: TK: DSLR D60 all included !

Is die al verkocht, Digipics?
    Heb je ergens voorbeeldfoto's die met dit toestel zijn geschoten?
    Canon Eos 30D - 24-105L f:4

Comment

Het toestel is nog niet verkocht. en indien je wenst heb ik voorbeeld foto's liggen op een formaat van 30X45 cm. dan kan je een oordeel vellen. Ik kan je beelden posten of je kan is naar de beelden gaan kijken op de site. Maar dit is nog steeds internet en kleine beelden. Indien je is op bezoek komt kan je met het toestel zelf beelden maken met de lens die bij het toestel hoort.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Verkoop je de body ook afzonderlijk ? En aan welke prijs ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbel
          Verkoop je de body ook afzonderlijk ? En aan welke prijs ?
          Body met kaarten en batterijen aan 600 Euro
          Lens 200 Euro

Comment

Geen interesse in kaarten. Gewoon een body en een batterij.
            Prijs is (imho) veel te hoog. Ik vergelijk met de D300 die toch heel wat recenter is. Anyway, bedankt voor de vlugge reactie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbel
              Geen interesse in kaarten. Gewoon een body en een batterij.
              Prijs is (imho) veel te hoog. Ik vergelijk met de D300 die toch heel wat recenter is. Anyway, bedankt voor de vlugge reactie.
              De D60 en de 300D zijn wel verschilllende camera's met een heel ander gevoel
              en afwerking en uitrusting. Misschien is voor U de prijs te hoog , maar ik weet zeker dat de D60 op de dag van vandaag wel echt 600 euro waard is hoor.
              Trouwens, voor minder gaat hie gewoon niet buiten! De verkoop is niet echt een van mijn prioriteiten en of er nu 4 of 5 body's in de kast staan maakt me ook ni echt veel uit.

Comment

Edit Mod Hanske : Het is niet de bedoeling je op welke wijze dan ook te mengen in een topic als je niet geïnteresseerd bent in de (ver)koop zelf. Hoe goed de bedoelingen ook zijn, iedereen kan zelf uitmaken of hij/zij zich kan vinden in de (ver)koopprijs. Eventueel kan een kandidaat-koper zelf een tegenbod voorstellen.
                Last edited by Hanske; 9 februari 2005, 15:59.

Comment

Working...
                X