Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

C-130 op EBBR

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• C-130 op EBBR

De CH-12 kwam eergisteren mooi in het zonnetje binnen op 25R te Zaventem.
    Het resultaat:

Re: C-130 op EBBR

Prachtige opname. Zeer mooie snelheid in de propellors!
    Links misschien wat nipt in het kader.

Canon EOS 60D

Comment

Beetje krap aan de rechtervleugel (links op de foto dus, voor alle duidelijkheid), maar als je 'm nu een beetje zou croppen zodat hij centraal staat, lijkt me dit geen probleem...het licht zat heel erg goed precies! Mooi belicht ook...alleen de randen van de wolken zien me er een beetje raar uit ?

1/160 gebruik ik zelf ook voor props op BRU. Mijn keeper rate gaat dan wel dramatisch naar beneden, maar met zo'n autofocussysteem en snelheidsmachine als een D700 (vele malen sneller dan mijn A350'tje...soon to change though!) is dat een minder groot probleem neem ik aan .

Prima!
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

ik vind'm goed
        into minimal techno

Comment

Thanks voor de comments, de randen van de wolken zie ik nu ook pas, seves eens kijken of ik daar iets aan kan doen.
          Dit is geen crop, dus het enige dat ik nog zou kunnen doen( zonder truukjes te zitten uithalen in Photoshop) is rechts een heel deel croppen, om zo een evenwichtig beeld te krijgen, maar daar ben ik zelf eerlijk gezegd niet echt fan van.

Enfin, even kijken wat ik nog aan die randen kan verbeteren

Comment

Ik ben meestal ook geen fan van altijd mooi gecentreerde en krappe beelden, maar hier helpt het misschien...
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KriVa Bekijk bericht
              Thanks voor de comments, de randen van de wolken zie ik nu ook pas, seves eens kijken of ik daar iets aan kan doen.
              Dit is geen crop, dus het enige dat ik nog zou kunnen doen( zonder truukjes te zitten uithalen in Photoshop) is rechts een heel deel croppen, om zo een evenwichtig beeld te krijgen, maar daar ben ik zelf eerlijk gezegd niet echt fan van.

Enfin, even kijken wat ik nog aan die randen kan verbeteren
              Ik zou het canvas links vergroten en gewoon wat blauw en wit bijclonen. Met een heel zachte borstel moet dat goed te doen zijn. Okee, het is een Photoshop truukje, maar als je de foto hiermee kunt verbeteren, waarom niet...

Overigens wel een indrukwekkende foto van onze goeie ouwe Herc.

Comment

Het lijkt me zeker te doen, maar er de tijd voor vinden.... Pfoeh...
                De randen van de wolken krijg ik niet echt goed (behalve in Z/W dan). Iemand een idee hoe ik dat zou kunnen doen?

Comment

Voor mij is hij goed zoals hij is...mooi belicht, beweging in de rotor, gewoon aan één kant ietske wegsnijden... mooi!

Comment

Hey juppekes

Die staat er knap op
                    Bootjes

Comment

Wolken zijn totaal uitgebrand (overbelicht), toestel op zich is mooi belicht
                      My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
                        Wolken zijn totaal uitgebrand (overbelicht), toestel op zich is mooi belicht
                        Oplossing: HDR'en, zeker ? Of een beetje met de highlightsfunctie prutsen (niet te veel, anders krijg je van die halo's)...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                          Oplossing: HDR'en, zeker ? Of een beetje met de highlightsfunctie prutsen (niet te veel, anders krijg je van die halo's)...
                          Ik denk dat het iets te uitgebrand is daarvoor
                          My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

zeer mooie opname van een mooi toestel !

Comment

Bedankt voor de reacties allemaal!
                              Straks nog eentje van dezelfde dag

Comment

Working...
                              X