Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Robin dr 400 sr OO-VPE

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Robin dr 400 sr OO-VPE

Hallo,
    opname op Deurne op 26/12/2009,
    persoonlijk vind ik de eerste foto geslaagd en wou hem daarom eens loslaten op de Showcase.
    De jonge passagier linksachteraan is heel gerust in de vliegkwaliteiten van de piloot !

De tweede foto is minder prettig (en ook niet ter beoordeling), dit gedeelte van een romp kwam ik gisteren in mijn buurt tegen op het terrein van een Amerikaans Stockhuis.
    Ik ben één en ander gaan nakijken mbt de registratie en vond dit artikel op
    http://www.baha.be :
    On Saturday 22/08/09 Diamond DA40 Star D-EQCO suffered engine problems some 20 km off Koksijde/De Panne near the Oostdijkbanck and had to make put his plane down on the water. Fortunately the weather was particular nice and calm with a perfect visibility and the pilot did not suffer any injuries in the watery landing. Some sport divers were nearby to rescue the unfortunate pilot .

Groetjes,
    Jef

Ter beoordeling :

NIET ter beoordeling - WEL ter info :

Jef

Lunak

Re: Robin dr 400 sr OO-VPE

Ha, eindelijk wordt er nog eens een beetje props gepost!
    Alleen denk ik dat de 'lichte luchtvaart' voor sommige BD'ers niet zo aantrekkelijk is, maar ja het kan niet altijd jet power zijn hé.

Nu ter zake: prop staan er mooi op, lekker scherp, onderkant van de vleugel niet te donker. Probeer deze foto ook eens ter beoordeling naar http://www.airliners.net/ op te sturen..
    into minimal techno

Comment

Thiele,
      bedankt voor de positieve kommentaar,
      mocht je geïnteresseerd zijn, op mijn website staan er nog een paar (props) van gisteren op Deurne.
      Thanks,
      Jef
      Jef

Lunak

Comment

1 is een mooie, niks op aan te merken. 2 is "interessant".

Comment

Mooie eerste goed van kleur

Groeten

Joeri
          Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Bedankt allen voor de positieve kritiek, geeft een stimulans om verder te gaan,
            thanks,
            Jef
            Jef

Lunak

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JefP Bekijk bericht
              De jonge passagier linksachteraan is heel gerust in de vliegkwaliteiten van de piloot !
              Heel goeie piloot he . Als je da zelf eens wil uitproberen moet je het maar laten weten

Knappe foto trouwens (vanwege de persoon links vooraan op de foto).

Comment

Working...
              X