Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Beetje krap aan de rechtervleugel (links op de foto dus, voor alle duidelijkheid), maar als je 'm nu een beetje zou croppen zodat hij centraal staat, lijkt me dit geen probleem...het licht zat heel erg goed precies! Mooi belicht ook...alleen de randen van de wolken zien me er een beetje raar uit ?
1/160 gebruik ik zelf ook voor props op BRU. Mijn keeper rate gaat dan wel dramatisch naar beneden, maar met zo'n autofocussysteem en snelheidsmachine als een D700 (vele malen sneller dan mijn A350'tje...soon to change though!) is dat een minder groot probleem neem ik aan .
Prima!
Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Thanks voor de comments, de randen van de wolken zie ik nu ook pas, seves eens kijken of ik daar iets aan kan doen.
Dit is geen crop, dus het enige dat ik nog zou kunnen doen( zonder truukjes te zitten uithalen in Photoshop) is rechts een heel deel croppen, om zo een evenwichtig beeld te krijgen, maar daar ben ik zelf eerlijk gezegd niet echt fan van.
Enfin, even kijken wat ik nog aan die randen kan verbeteren
Thanks voor de comments, de randen van de wolken zie ik nu ook pas, seves eens kijken of ik daar iets aan kan doen.
Dit is geen crop, dus het enige dat ik nog zou kunnen doen( zonder truukjes te zitten uithalen in Photoshop) is rechts een heel deel croppen, om zo een evenwichtig beeld te krijgen, maar daar ben ik zelf eerlijk gezegd niet echt fan van.
Enfin, even kijken wat ik nog aan die randen kan verbeteren
Ik zou het canvas links vergroten en gewoon wat blauw en wit bijclonen. Met een heel zachte borstel moet dat goed te doen zijn. Okee, het is een Photoshop truukje, maar als je de foto hiermee kunt verbeteren, waarom niet...
Overigens wel een indrukwekkende foto van onze goeie ouwe Herc.
Het lijkt me zeker te doen, maar er de tijd voor vinden.... Pfoeh...
De randen van de wolken krijg ik niet echt goed (behalve in Z/W dan). Iemand een idee hoe ik dat zou kunnen doen?
Comment