Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HDR Acid cockpit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HDR Acid cockpit

    Ik heb m'n vorige bewerking nog eens los gelaten op de cockpit van een Beech 1900D.
    Wat vinden jullie hiervan?


    Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

  • #2
    Re: HDR Acid cockpit

    Staat er goed op en leuke bewerking!!
    Misschien volgende keer iets over de ruiten leggen zou nog mooier geven volgens mij,
    maar dit is mierenneu***
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: HDR Acid cockpit

      heerlijke foto
      mooie kleurtoon
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: HDR Acid cockpit

        croppen tot net onder die rode ledjes, vind ik veel beter.
        valt meteen de hangar buiten beeld.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: HDR Acid cockpit

          Ik ben 't niet eens met bouk. Die rode ledjes voegen juist iets toe aan de foto, het geeft een soort van centraal punt aan. Dat er een klein beetje van de hangar te zien is vind ik ook wel goed, dan geeft het niet zo'n benauwd gevoel.

          Ik weet niet of ik je foto zonder bewerking heel speciaal had gevonden, maar met deze bewerking is het zeker een goeie plaat.

          Comment


          • #6
            Re: HDR Acid cockpit

            Ik zie de toegevoegde waarde van HDR in dit geval niet, behalve dan de ruis en de onscherpte. Kon je deze foto niet met 1 shot maken ?

            Comment


            • #7
              Re: HDR Acid cockpit

              Oorspronkelijk geplaatst door Marco_ Bekijk bericht
              Ik zie de toegevoegde waarde van HDR in dit geval niet, behalve dan de ruis en de onscherpte. Kon je deze foto niet met 1 shot maken ?
              Jawel, maar ik wilde net eens kijken of HDR hier interessant was of niet.
              Een gewone HDR zou idd niet veel meer hebben opgeleverd, maar door ze te combineren met deze bewerking, vond ik ze dan weer wel geslaagd.

              Bedankt voor jullie meningen.
              Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

              Comment

              Working...
              X