Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Audi A5 mugshot (+originele foto)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Audi A5 mugshot (+originele foto)

    ik geef toe, de UWA vervorming doet niet al te veel moois aan de auto zelf, maar toch vind ik het een stoere foto

    de foto is vlug getrokken in een garage toen ik mijn pa wat in de goeie richting stuurde tijdens het winkelen . Er waren dus enorm veel storende onderwerpen op de achtergrond. Ik heb er bewust voor gekozen om de achtergrond volledig zwart te maken om zo alles wat duister te houden zonder al te veel afleidingen.


    voor de geïnteresseerden, dit is de originele foto
    zoals ik al zei had ik niet bepaald veel tijd om te letten op horizon enzo

    Last edited by Matthias; 17 februari 2009, 15:16. Reden: update met originele foto
    5DmkIII en wat glas

  • #2
    Re: Audi A5 mugshot

    Proper fotoke !

    Maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ie een beetje scheef staat
    Misschien komt het door de reflecties, ik weet het niet.
    Heb er hier 10 minuten zitten op staren en ik kom er maar niet uit.

    Maar das een pluspunt, op saaie foto's staar ik geen 10 minuten...
    http://www.knstyle.be

    What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

    Comment


    • #3
      Re: Audi A5 mugshot

      Ik kan er ook best van genieten!
      Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

      Comment


      • #4
        Re: Audi A5 mugshot

        laat die vervorming maar schoon zijn,maakt hem nog meer "monster" knap werk

        Comment


        • #5
          Re: Audi A5 mugshot (+originele foto)

          voor de geïnteresseerden heb ik even de originele foto toegevoegd
          5DmkIII en wat glas

          Comment


          • #6
            Re: Audi A5 mugshot (+originele foto)

            ferme omzetting hoedje af!!!!

            Comment


            • #7
              Re: Audi A5 mugshot (+originele foto)

              zeer mooie bewerking
              ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
              *BD1034BE

              Comment


              • #8
                Re: Audi A5 mugshot (+originele foto)

                Woordje uitleg hoe je dat gedaan hebt? Of staat er hier al ergens een topic over dat type bewerking?

                *OLIVIER!
                Nikon D700 // Nikon D50 // Nikkor 24-70mm 2.8 // Nikkor 28-200mm 3.5-5.6 // Nikkor 50mm 1.4 G // SB-600 // Manfrotto 055XPROB + 322RC2
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Audi A5 mugshot (+originele foto)

                  mooie bewerking van een anders niet zo goed origineel
                  wel geinteresseerd hoe je die uitgebrande linkerkant zo goed hebt gekregen...
                  Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
                  Fuji : Fuji X10

                  Comment


                  • #10
                    Re: Audi A5 mugshot (+originele foto)

                    Ik wil ook wel eens weten hoe je in die koplamp nog details gekregen hebt (en het is geen copy van de andere kant volgens mij). Als ik de originele foto bekijk is die kompleet uitgebrand, er is geen enkel detail meer te vinden.

                    Volgens mij in Raw getrokken en dan met een exposure compensation binnengehaald om toch nog wat detail te krijgen en die dan op een andere exposure 'gekleefd'

                    Mark
                    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Audi A5 mugshot (+originele foto)

                      Mooie bewerking........maar moest ook alles wat er door de vensters zichtbaar was niet mee donkerder geweest zijn
                      Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                      http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Audi A5 mugshot (+originele foto)

                        inderdaad: knappe bewerking.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Audi A5 mugshot (+originele foto)

                          Matthias de MAX !!!!!
                          Ik ben er helemaal zot van.

                          Ben trouwens een Audi-fan, zal er ook wel mee te maken hebben hé.
                          CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

                          Comment


                          • #14
                            Re: Audi A5 mugshot (+originele foto)

                            ga voor de niet originele.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Audi A5 mugshot (+originele foto)

                              Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                              Mooie bewerking........maar moest ook alles wat er door de vensters zichtbaar was niet mee donkerder geweest zijn
                              klopt, maar dan leek het eerder alsof hij geen dak had en dat vond ik wat minder

                              de bewerking zelf is eigenlijk een gewone HDR, met achteraf nog wat afwerking in photoshop zoals alles behalve de auto verduisteren, kleurtoon iets aanpassen...
                              5DmkIII en wat glas

                              Comment

                              Working...
                              X