Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graffiti trein

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Graffiti trein




    Graag reacties of
    Is één van m'n eerste shots met m'n nieuwe Canon 40D...

    Alvast bedankt...!
    Canon 40D - 24-70mm F2.8 L en een 70-200mm F4.0 L

  • #2
    Re: Graffiti trein

    'k Vind het nogal hevig voor showcase .
    En wel vooral omdat de reflecties in de flank er voor zorgen dat er NIKS te zien valt van wat je in je titel zet.
    De DOF begint niet op de juiste plaats.
    Je houdt wél een mooi shot van een trein in het station met veel dieptezicht over .
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

    Comment


    • #3
      Re: Graffiti trein

      Klopt, je hebt daar wel een punt maar ik heb hem de titel "grafitti trein" gegeven omdat er enkele posts eerder al een trein in het centraal station van Antwerpen gepost staat.
      Kon hem moeilijk dezelfde titel geven. Grafitti trein is dus het eerste wat in mij op kwam.

      Maar wat bedoel je juist dat de DOF niet op de juiste plaats begint?
      In elk geval bedankt voor je opbouwende kritiek....
      Canon 40D - 24-70mm F2.8 L en een 70-200mm F4.0 L

      Comment


      • #4
        Re: Graffiti trein

        Over de DOF:
        (maar eerst: commentaar is altijd zeer persoonlijk en nooit zaligmakend)
        Het enorme dieptezicht héb je al, zoals ik zei in mijn eerste reactie, maar het gevoel dat het niet perfect is wordt bij mij veroorzaakt doordat mijn oog passief ziet dat het achterlicht niet scherp staat. Had het er niet opgestaan, 'k zou er ongetwijfeld zelfs niets van gezien hebben.
        Toch spijtig van de titelkeuze want nu lijkt het of ik de foto niet goed vind door mijn eerste reactie.
        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
        Oók wandelen met GPS?

        Comment


        • #5
          Re: Graffiti trein

          Mij stoort ook de reflectie op de zijkant vooral...
          Het idee is wel goed.
          Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

          Comment

          Working...
          X