Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Een onderwerp op de volgende tentoonstelling van onze club is 'vervreemding' Dit beeld werkt zo in die lijn, de omzetting vind ik ferm geslaagd en meer zilver/zwart dan zwart/wit.
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Een onderwerp op de volgende tentoonstelling van onze club is 'vervreemding' Dit beeld werkt zo in die lijn, de omzetting vind ik ferm geslaagd en meer zilver/zwart dan zwart/wit.
Als we nu nog zilver kunnen omzetten in goud Sien... dan worden we rijk
En waar heeft die 'volgende tentoonstelling' plaats ?
@ bopatje : Ik dacht dat je al 'fan' was ?
@ Frakske : En het opmerkelijke is dat deze molenstenen als brugleuning zijn ingebouwd !
grapje hoor maar ik vind als ik eerlijk mag zijn je werk beter en beter worden ,miss komt het ook daar dit werk miss iets dichter bij mijn smaak ligt .
@ bopatje : Ben niet boos hoor, integendeel want ik ben ook een grapjas zeker als ze me een voorzet geven
Lagrange en Katrien : Eveneens dank voor de steunende tekst !
Als we nu nog zilver kunnen omzetten in goud Sien... dan worden we rijk
En waar heeft die 'volgende tentoonstelling' plaats ?
@ bopatje : Ik dacht dat je al 'fan' was ?
@ Frakske : En het opmerkelijke is dat deze molenstenen als brugleuning zijn ingebouwd !
In Schoten pas in februari maar de thema's zijn reeds gekend!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
De herhaling is prachtig gezien. De stevige omzetting past heel mooi.
Misschien een tip om ons kijken te veraangenamen . De meesten van ons maken de foto niet hoger dan 900 pixel, omdat we in dit geval op en neer moeten scrollen.
@ Bommasien : Dank voor je antwoordt. Laat maar weten, Schoten is niet zo heel ver weg hé.
@ Johan : Zal daar in 't vervolg rekening mee houden, goede tip.
@ Peter : Over mijn 'handtekening' mag ik dan wel trots zijn, thanks.
Comment