Na kleur eentje in zwartwit. Ben benieuwd.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wall of stones
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Wall of stones
Een onderwerp op de volgende tentoonstelling van onze club is 'vervreemding' Dit beeld werkt zo in die lijn, de omzetting vind ik ferm geslaagd en meer zilver/zwart dan zwart/wit.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtEen onderwerp op de volgende tentoonstelling van onze club is 'vervreemding' Dit beeld werkt zo in die lijn, de omzetting vind ik ferm geslaagd en meer zilver/zwart dan zwart/wit.
En waar heeft die 'volgende tentoonstelling' plaats ?
@ bopatje : Ik dacht dat je al 'fan' was ?
@ Frakske : En het opmerkelijke is dat deze molenstenen als brugleuning zijn ingebouwd !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht@ bopatje : Ik dacht dat je al 'fan' was ?
Comment
-
-
Krachtig abstract beeld in een mooie zwart-wit omzetting. Heel goed RaymondVriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtAls we nu nog zilver kunnen omzetten in goud Sien... dan worden we rijk
En waar heeft die 'volgende tentoonstelling' plaats ?
@ bopatje : Ik dacht dat je al 'fan' was ?
@ Frakske : En het opmerkelijke is dat deze molenstenen als brugleuning zijn ingebouwd !vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
De herhaling is prachtig gezien. De stevige omzetting past heel mooi.
Misschien een tip om ons kijken te veraangenamen . De meesten van ons maken de foto niet hoger dan 900 pixel, omdat we in dit geval op en neer moeten scrollen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
-
@ Bommasien : Dank voor je antwoordt. Laat maar weten, Schoten is niet zo heel ver weg hé.
@ Johan : Zal daar in 't vervolg rekening mee houden, goede tip.
@ Peter : Over mijn 'handtekening' mag ik dan wel trots zijn, thanks.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment