Een onderwerp op de volgende tentoonstelling van onze club is 'vervreemding' Dit beeld werkt zo in die lijn, de omzetting vind ik ferm geslaagd en meer zilver/zwart dan zwart/wit.
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Een onderwerp op de volgende tentoonstelling van onze club is 'vervreemding' Dit beeld werkt zo in die lijn, de omzetting vind ik ferm geslaagd en meer zilver/zwart dan zwart/wit.
Als we nu nog zilver kunnen omzetten in goud Sien... dan worden we rijk
En waar heeft die 'volgende tentoonstelling' plaats ?
@ bopatje : Ik dacht dat je al 'fan' was ?
@ Frakske : En het opmerkelijke is dat deze molenstenen als brugleuning zijn ingebouwd !
grapje hoor maar ik vind als ik eerlijk mag zijn je werk beter en beter worden ,miss komt het ook daar dit werk miss iets dichter bij mijn smaak ligt .
@ bopatje : Ben niet boos hoor, integendeel want ik ben ook een grapjas zeker als ze me een voorzet geven
Lagrange en Katrien : Eveneens dank voor de steunende tekst !
Als we nu nog zilver kunnen omzetten in goud Sien... dan worden we rijk
En waar heeft die 'volgende tentoonstelling' plaats ?
@ bopatje : Ik dacht dat je al 'fan' was ?
@ Frakske : En het opmerkelijke is dat deze molenstenen als brugleuning zijn ingebouwd !
In Schoten pas in februari maar de thema's zijn reeds gekend!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
De herhaling is prachtig gezien. De stevige omzetting past heel mooi.
Misschien een tip om ons kijken te veraangenamen . De meesten van ons maken de foto niet hoger dan 900 pixel, omdat we in dit geval op en neer moeten scrollen.
@ Bommasien : Dank voor je antwoordt. Laat maar weten, Schoten is niet zo heel ver weg hé.
@ Johan : Zal daar in 't vervolg rekening mee houden, goede tip.
@ Peter : Over mijn 'handtekening' mag ik dan wel trots zijn, thanks.
Comment