Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mortuarium

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mortuarium

Hey jongens, we houden het hoofd koel hé

Ik vond het zo'n intrigrerende locatie dat ik gewoon benieuwd was waar het was. Ik heb geen intentie nog tijd om daar in de nabije toekomst te gaan fotograferen. Er werden hier een paar sporen uitgezet maar die liepen bij mij dood, vandaar mijn vraag van "waar???" Ik vond het ook wel spijtig dat de info niet gedeeld werd, hier op BD waar men anders zo behulpzaam is

Nu terug on topic aub

Comment

Ik pretendeer helemaal niets zelf gevonden te hebben. Echter ik heb de informatie verkregen uit de foto's zelf gecombineerd en daar de locatie bij gevonden.
      Als ik het me goed herinner T-Design heb jij de locatie ook niet gevonden maar liggen de credits bij iemand anders.

Als deze discussie het resultaat heeft dat iedereen als een gek achter de locaties aangaat is dit de laatste keer geweest dat ik een urbanreeks plaats.
      Het lijkt wel of er een stel kinderen rondloopt die deze geweldige mooie locaties opzettelijk wil vern**ken

BTW T-Design ben jij niet degene die in een ander topic (vervallen panden) duidelijk aangeeft dat de bezochte panden niet met naam en toenaam op dit forum moeten komen omdat dit voorbehouden is aan "full members" van een ander forum.
      Last edited by GJB; 23 september 2006, 17:15.
      Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
      Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJB Bekijk bericht
        BTW T-Design ben jij niet degene die in een ander topic (vervallen panden) duidelijk aangeeft dat de bezochte panden niet met naam en toenaam op dit forum moeten komen omdat dit voorbehouden is aan "full members" van een ander forum.
        jip, heb ik idd gezegd, maar aangezien volgend weekend half DPZ en een aantal BD'ers er ook wel zullen staan dacht ik maar van, ah hell, wrom niet vermelden, kunnen ze allemaal gezellig een bbq doen, er ligt vast en zeker in de kelder van het mortuarium nog een vriezer met wat vlees voor de "saté'kes"

Edit: net vernomen via msn dat die persoon gisteren voor een gesloten mortuarium stond en het een aantal uur lang mocht uitleggen bij de flikken, ze hebben het dan toch door dat de opendeurdag lang genoeg heeft geduurd ...
        Last edited by T-design; 24 september 2006, 00:23.

Comment

De nieuwste info is dat miv gisteren de locatie definitief op slot zit en dat overtreders meegenomen worden door de politie.
          Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
          Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

Comment

Working...
          X