Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mortuarium

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mortuarium

Ik was al even op zoek naar deze locatie en van de week eindelijk gevonden. Ben er vandaag gelijk heen gegaan om wat te fotograferen. Het is de kleinste urbanlocatie die ik ooit gedaan heb maar wat een geweldige, creepy locatie. Hier alvast een kleine impessie.
    btw ik geef geen details vrij over hoe en waar.

1

2

3
    Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
    Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

Re: Mortuarium

10/10 voor de locatie , urban ex hoort bij m'n favorieten.

Ik zou nog 'ns teruggaan bij valavond en dan de hdr erop loslaten... tenminste als je zenuwen het volhouden want creepy is het wel.
    Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

Wat 'n toffe reflectors, ideaal voor in de studio heb je die daar gelaten?

Wel een creepy locatie. Well done!

Comment

prachtige foto's. goede compo.

ik waardeer vooral ook je respect voor de locatie

www.degitail-imaging.be

Comment

mooie opnamen, ga wel voor die in kleur.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

3 mooie HDR opnames.Speciale lokatie,denk er ook eens heen te gaan (heb het adres gevonden )
            urban-ex hoort ook bij m'n favoriete lokaties.
            Alles ziet er nog redlijk intact uit,geen vandalisme/graffiti.

mir
            Last edited by mir; 17 september 2006, 13:02.
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
              Speciale lokatie,denk er ook eens heen te gaan (heb het adres gevonden )mir

d's snel
              Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
              Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJB Bekijk bericht
                d's snel
                Is in 2 tellen gevonden met Google

Comment

You've got a PB

Comment

knappe foto's...

Leuke site heb je...
                    De urbanfoto's interesseert me wel... vooral de gesch. van de gebouwen en als je dan ziet hoe de huidige toestand is.... jammer... maar wel goed voor prachtige foto's!

Tim
                    Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Comment

geïnteresseerden in de lokatie kunnen kontakt opnemen via pb in ruil voor andere boeiende lokaties.

GrtZZZZ.
                      Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
                        geïnteresseerden in de lokatie kunnen kontakt opnemen via pb in ruil voor andere boeiende lokaties.
                        Zoals hierboven reeds vermeld; eventjes googlen en je kent deze plaats zelf ook: S. in de stad / gemeente H.

Comment

De rest is bijna af en te bekijken op http://www.kei-bes.nl/04/mortuarium/index.htm

Comment

Het moet me even van het hart: wat een ontzettend lekkere site hebt u om zo rond te kijken
                            Veel site zitten onlogisch in elkaar, maar dat is bij u wel anders.
                            De foto's van het mortuarium zijn erg goed te pruimen

Comment

Heel leuk album GJB. Mooi gemaakt.
                              Ben het verder met Christiaan eens dat site heel duidelijk en overzichtelijk is.

Comment

Working...
                              X