Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mortuarium

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mortuarium

Daar zijn mogelijkheden

Het is alleszins in Nederland en het lijken wel militaire gebouwen, gebouwen van het gerecht en/of medische fac.

Oei, nee het is in België....
    Last edited by Arousal; 23 september 2006, 12:26.

Comment

Mooie foto's, leuke site!
      In deze hou ik meer van Z/W om de sfeer te benadrukken zeker in combi met goede HDR geeft het een surrealistische enge sfeer, wat naar mijn menig de bedoeling is?

Ga door!!

groetjes!

@mir: inderdaad 2 tellen google en je hebt het gevonden.
      @picasso het is dus niet in Nederland...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dIggO Bekijk bericht
        Mooie foto's, leuke site!
        In deze hou ik meer van Z/W om de sfeer te benadrukken zeker in combi met goede HDR geeft het een surrealistische enge sfeer, wat naar mijn menig de bedoeling is?

Ga door!!

groetjes!

@mir: inderdaad 2 tellen google en je hebt het gevonden.
        @picasso het is dus niet in Nederland...
        Mag ik even je zoekopdracht kennen, want ik kom bij dutchzone terecht waar ik dan wel een link vind maar niet naar het mortuarium...

Comment

Hmm, ik wil niet GJB afvallen dus alleen met zijn toestemming... Hij heeft het tenslotte hier gebracht...

GJB??

Comment

Hmm, ik wil niet GJB afvallen dus alleen met zijn toestemming... Hij heeft het tenslotte hier gebracht...

GJB??

En waar haalt de poster het recht zich deze eigendom toe te eigenen, tiens

Comment

Hij heeft geen recht tot eigendom, picasso. Maar in respect naar de poster. Deze heeft er ook moeite in gestoken de locatie te vinden, op locatie ofwel via het internet. Als ik die moeite ongedaan maak door de locatie zomaar prijs te geven zonder medeweten van de poster, dan vind ik dat respectloos. Maar begrijp me goed, dat is MIJN mening. Ik wil je graag de locatie bekend maken, maar wel met goedkeuring GJB.

groetjes,
              dIggO

Comment

Hij heeft geen recht tot eigendom, picasso. Maar in respect naar de poster. Deze heeft er ook moeite in gestoken de locatie te vinden, op locatie ofwel via het internet. Als ik die moeite ongedaan maak door de locatie zomaar prijs te geven zonder medeweten van de poster, dan vind ik dat respectloos. Maar begrijp me goed, dat is MIJN mening. Ik wil je graag de locatie bekend maken, maar wel met goedkeuring GJB.

groetjes,
                dIggO
                Moeilijk doen rond die locatie? Ach, effe googelen en je hebt ze toch.
                Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

groetjes,
                  dIggO
                  Ok, ben er baainau

Comment

ik samen met iemand anders hebben de locatie maanden terug gevonden en voor de eerste maal bezocht, gjb heeft dus just nix gevonden, gewoon zoals zovele anderen na ons ook es bezocht,

de locatie is in xxx, iedereen nu tevreden, volgend weekend allen daarheen dus, have fun zou ik zegge ...
                    Last edited by T-design; 24 september 2006, 00:27. Reden: toch maar weer naam verwijderd... iemand is er opgepakt...

Comment

Inderdaad dan: Have Phun! Ben benieuwd of je de volgende keer ook jouw lokaties direct prijs geeft

groetjes!

Comment

Inderdaad dan: Have Phun! Ben benieuwd of je de volgende keer ook jouw lokaties direct prijs geeft

groetjes!
                        doe ik niet meer, ik heb besloten vorige week geen locaties meer te posten op dit of andere forums, wie wil weten wat ik maak moet maar HIER klikken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T-design Bekijk bericht
                          doe ik niet meer, ik heb besloten vorige week geen locaties meer te posten op dit of andere forums, wie wil weten wat ik maak moet maar HIER klikken
                          Het is niet omdat je vorige week geen locaties meer postte, dat je dat volgende week ook nog moet doen hé

Mooie site trouwens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                            Het is niet omdat je vorige week geen locaties meer postte, dat je dat volgende week ook nog moet doen hé

Mooie site trouwens
                            thx!
                            bwa, de mensen die me echt wille volgen hebben het meestal al eerder op me website gezien dan dat ik het hier gepost heb en wie wil moet zich maar aanmelden en krijgt bij elke update een mailtje hierover! voor meer info PM!

soit, terug naar het mooie, binnenkort totaal verklote, mortuarium

Comment

Als je al heel veel narigheid in je leven hebt gezien, zoals ik, dan betreed je zo'n gebouw uit respect JUIST NIET.

Ook nog een barbecue na afloop zeker.......?
                              AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4; Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);

Comment

wie wil weten wat ik maak moet maar HIER klikken
                                Wat doe je dan nog hier?? Reclame voor jouw website maken??

Comment

Working...
                                X