Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
sorry maar ik sta niet graag alleen te blinken voor het gesloten earth explorer.
Ik had de boel al wat verkent, wanneer ik terug naar het earth explorer ging zag ik geen volk. Dat was iets voor 13 uur. Men sprak ook over een klein cafeetje in de buurt van E.E. maar dat zag ik er ook niet.
cafeetje was om de hoek "5' min. wandelen .zat in de wagen en was er voor 13 U.
misschien lukt het jou fotoos te posten want zowel tiny als met pica lukt het volgens mij nie of doe ik iets verkeert.
Last edited by micka; 13 september 2008, 23:09.
Reden: moeite met correct nederlands ?
Wat zijn GSM's toch handige gadgets, als je vooraf wat nummers uitwisselt
en moeten we op die foto nog wachten?
Ik geef je gelijk lut, maar de initiatiefnemer is toch ons aanspreekpunt. Een enkeling kan toch onmogelijk weten wie er komt. Tenzij de deelnemers vermeld worden in de aankondigende topic. Wat niet gebeurd is.
Last edited by powerkiller; 13 september 2008, 23:24.
draadje gelezen probleem met weergave mijn excuses daarvoor zoek zelf een oplossing ligt ergen aan mijn nieuw computer vista vs 98 kan vroegere link niet meer vinden dus moet ik nieuw iets aanmaken maar t lukt precies nie
Zo foto te zien nu nog exif erbij en misschien wat groter maar het komt
In het programma waarmee je de foto's verkleint, even aanvinken dat de exif bewaard moet blijven. Dan halen wij die gegevens er wel uit met de gratis Opanda IExif.
Last edited by Jos Vanhengel; 17 september 2008, 23:11.
nieuw materiaal nu eens in z-w [MOD]
De foto is te groot.
Dus gelieve, volgende keer dat je online bent, de foto te verkleinen naar de juiste afmetingen, zijnde max. 900pixels aan de langste zijde.
Je kan de aangepaste foto terugplaatsen ipv deze tekst dmv de knop 'aanpassen'.
Last edited by micka; 29 september 2008, 21:04.
Reden: foto juist maat dank zij db sizer
Ik stond om 13u aan Earth Explorer, en ben daar blijven wachten tot 13u15, sorry éé gasten ! Afspraak was daar voor de deur om 13u, open of gesloten ! Dat betekent dan ook niet dat ik in alle auto' s ga kijken of er iemand met ne Kodak zit te wachten ...
Verder had ik van niemand contactgegevens, dus ...
Ben dan maar mijn vrouwke en zoon gaan halen, en we hebben ons toch geamuseerd
Comment