Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

visserijfeesten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• visserijfeesten

sorry maar ik sta niet graag alleen te blinken voor het gesloten earth explorer.
    Last edited by micka; 14 september 2008, 00:38. Reden: fotolink werd niet weer gegeven

Re: visserijfeesten

Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht

sorry maar ik sta niet graag alleen te blinken voor het gesloten earth explorer.
    Ik had de boel al wat verkent, wanneer ik terug naar het earth explorer ging zag ik geen volk. Dat was iets voor 13 uur. Men sprak ook over een klein cafeetje in de buurt van E.E. maar dat zag ik er ook niet.

Comment

cafeetje was om de hoek "5' min. wandelen .zat in de wagen en was er voor 13 U.
      misschien lukt het jou fotoos te posten want zowel tiny als met pica lukt het volgens mij nie of doe ik iets verkeert.
      Last edited by micka; 13 september 2008, 23:09. Reden: moeite met correct nederlands ?

Comment

Wat zijn GSM's toch handige gadgets, als je vooraf wat nummers uitwisselt
        en moeten we op die foto nog wachten?

Comment

hi dat is nog nie slecht gezien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
            Wat zijn GSM's toch handige gadgets, als je vooraf wat nummers uitwisselt
            en moeten we op die foto nog wachten?
            Ik geef je gelijk lut, maar de initiatiefnemer is toch ons aanspreekpunt. Een enkeling kan toch onmogelijk weten wie er komt. Tenzij de deelnemers vermeld worden in de aankondigende topic. Wat niet gebeurd is.
            Last edited by powerkiller; 13 september 2008, 23:24.

Comment

powerkill kan jij mijn foto zien of is er iets met mijn instellingen?

Comment

powerkill kan jij mijn foto zien of is er iets met mijn instellingen?
                ik zie hem niet

http://picasaweb.google.nl/michel.vanthournout/albumzondertitel misschien dit eens aanpassen ?

Comment

Misschien eerst dit draadje eens grondig doorlezen.
                  Vriendelijke groet,

Jos

Comment

draadje gelezen probleem met weergave mijn excuses daarvoor zoek zelf een oplossing ligt ergen aan mijn nieuw computer vista vs 98 kan vroegere link niet meer vinden dus moet ik nieuw iets aanmaken maar t lukt precies nie

Comment

Zo foto te zien nu nog exif erbij en misschien wat groter maar het komt

Comment

Zo foto te zien nu nog exif erbij en misschien wat groter maar het komt
                        In het programma waarmee je de foto's verkleint, even aanvinken dat de exif bewaard moet blijven. Dan halen wij die gegevens er wel uit met de gratis Opanda IExif.
                        Last edited by Jos Vanhengel; 17 september 2008, 23:11.
                        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Bedankt zal bij volgende foto in orde komen

Comment

nieuw materiaal nu eens in z-w

[MOD]
                            De foto is te groot.
                            Dus gelieve, volgende keer dat je online bent, de foto te verkleinen naar de juiste afmetingen, zijnde max. 900pixels aan de langste zijde.
                            Je kan de aangepaste foto terugplaatsen ipv deze tekst dmv de knop 'aanpassen'.
                            Last edited by micka; 29 september 2008, 21:04. Reden: foto juist maat dank zij db sizer

Comment

Ik stond om 13u aan Earth Explorer, en ben daar blijven wachten tot 13u15, sorry éé gasten ! Afspraak was daar voor de deur om 13u, open of gesloten ! Dat betekent dan ook niet dat ik in alle auto' s ga kijken of er iemand met ne Kodak zit te wachten ...
                              Verder had ik van niemand contactgegevens, dus ...

Ben dan maar mijn vrouwke en zoon gaan halen, en we hebben ons toch geamuseerd
                              Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                              Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

Comment

Working...
                              X