sorry maar ik sta niet graag alleen te blinken voor het gesloten earth explorer.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
visserijfeesten
Collapse
X
-
-
Re: visserijfeesten
Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
sorry maar ik sta niet graag alleen te blinken voor het gesloten earth explorer.
-
cafeetje was om de hoek "5' min. wandelen .zat in de wagen en was er voor 13 U.
misschien lukt het jou fotoos te posten want zowel tiny als met pica lukt het volgens mij nie of doe ik iets verkeert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk berichtWat zijn GSM's toch handige gadgets, als je vooraf wat nummers uitwisselt
en moeten we op die foto nog wachten?Last edited by powerkiller; 13 september 2008, 23:24.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk berichtpowerkill kan jij mijn foto zien of is er iets met mijn instellingen?
http://picasaweb.google.nl/michel.vanthournout/albumzondertitel misschien dit eens aanpassen ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk berichtZo foto te zien nu nog exif erbij en misschien wat groter maar het komtLast edited by Jos Vanhengel; 17 september 2008, 23:11.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
nieuw materiaal nu eens in z-w
[MOD]
De foto is te groot.
Dus gelieve, volgende keer dat je online bent, de foto te verkleinen naar de juiste afmetingen, zijnde max. 900pixels aan de langste zijde.
Je kan de aangepaste foto terugplaatsen ipv deze tekst dmv de knop 'aanpassen'.
Comment
-
Ik stond om 13u aan Earth Explorer, en ben daar blijven wachten tot 13u15, sorry éé gasten ! Afspraak was daar voor de deur om 13u, open of gesloten ! Dat betekent dan ook niet dat ik in alle auto' s ga kijken of er iemand met ne Kodak zit te wachten ...
Verder had ik van niemand contactgegevens, dus ...
Ben dan maar mijn vrouwke en zoon gaan halen, en we hebben ons toch geamuseerd
Comment
Comment