Re: interessepeiling SD Vlindertuin & het Zwin Knokke
Zie niet wat er fout was met deze mail ? Vraag naar praktische info, die ik nergens heb gevonden (of niet goed genoeg gezocht). Maar ondertussen gedeeltelijk heb gekregen via linda. (bedankt)
Hee gaat zo een SD in zijn werk ? is er een deelnameprijs ? inkomgelden ? groepstarief ? is er iets gereserveerd voor een hapje of een drankje of beide ?
Ieder voor zich of soort workgroups ? etcetera...
Maar ik heb ook begrepen dat het voor deze Sd een "interessepeiling" betrof.
Had mij misschien moeten wenden tot een "geplande" SD.
"Tips voor trips" en er dan alleen op uittrekken was ook sarcastisch bedoeld.
Ik zal 't nooit meer doen
hbervoets,
wauw dit is echt "de" mail waar iedere initiatiefnemer op hoopt.
Geen enkele BD'er is verplicht tot iets, vrij verkeer en vrijheid tot vereniging zijn grondrechten....
ik laat het aan andere Bd'ers over om de voordelen van een SD op te sommen dan er alleen op uit trekken, of aan jezelf om van het tegendeel overtuigd te geraken.
wauw dit is echt "de" mail waar iedere initiatiefnemer op hoopt.
Geen enkele BD'er is verplicht tot iets, vrij verkeer en vrijheid tot vereniging zijn grondrechten....
ik laat het aan andere Bd'ers over om de voordelen van een SD op te sommen dan er alleen op uit trekken, of aan jezelf om van het tegendeel overtuigd te geraken.
Hee gaat zo een SD in zijn werk ? is er een deelnameprijs ? inkomgelden ? groepstarief ? is er iets gereserveerd voor een hapje of een drankje of beide ?
Ieder voor zich of soort workgroups ? etcetera...
Maar ik heb ook begrepen dat het voor deze Sd een "interessepeiling" betrof.
Had mij misschien moeten wenden tot een "geplande" SD.
"Tips voor trips" en er dan alleen op uittrekken was ook sarcastisch bedoeld.
Ik zal 't nooit meer doen

Comment