Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Vlindertuin & het Zwin Knokke 30 Maart

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: interessepeiling SD Vlindertuin & het Zwin Knokke

hbervoets,
    wauw dit is echt "de" mail waar iedere initiatiefnemer op hoopt.
    Geen enkele BD'er is verplicht tot iets, vrij verkeer en vrijheid tot vereniging zijn grondrechten....
    ik laat het aan andere Bd'ers over om de voordelen van een SD op te sommen dan er alleen op uit trekken, of aan jezelf om van het tegendeel overtuigd te geraken.
    Zie niet wat er fout was met deze mail ? Vraag naar praktische info, die ik nergens heb gevonden (of niet goed genoeg gezocht). Maar ondertussen gedeeltelijk heb gekregen via linda. (bedankt)
    Hee gaat zo een SD in zijn werk ? is er een deelnameprijs ? inkomgelden ? groepstarief ? is er iets gereserveerd voor een hapje of een drankje of beide ?
    Ieder voor zich of soort workgroups ? etcetera...

Maar ik heb ook begrepen dat het voor deze Sd een "interessepeiling" betrof.
    Had mij misschien moeten wenden tot een "geplande" SD.

"Tips voor trips" en er dan alleen op uittrekken was ook sarcastisch bedoeld.
    Ik zal 't nooit meer doen
    Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

Comment

Hee gaat zo een SD in zijn werk ? is er een deelnameprijs ? inkomgelden ? groepstarief ?
      Soms wel soms niet
      is er iets gereserveerd voor een hapje of een drankje of beide ?
      Hier van hetzelfde, soms wordt er iets gereserveerd om te eten soms niet, afhankelijk van de tijdsduur van de SD
      Ieder voor zich of soort workgroups ? etcetera...
      Meestal lopen we in kleine groepjes maar van een echte workgroup kan je niet spreken.
      Maar ik heb ook begrepen dat het voor deze Sd een "interessepeiling" betrof.
      Had mij misschien moeten wenden tot een "geplande" SD.
      Juist, hier is een interessepeiling, wanneer een SD definitief vorm krijgt worden alle details meegedeeld.

En ter informatie, al die SD's worden ingericht op vrijwillige basis
      Last edited by linda16093; 30 januari 2008, 08:39.

Comment

kariboe, URL werkt niet.

Trouwens, er is hier al een SD-Zwin geweest, voor de geïnteresseerden daar eens naar kijken ...

http://forum.belgiumdigital.com/show...highlight=zwin
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

Comment

Word verder gevolgd
          Hier ook interesse, als de datum past natuurlijk
          Groetjes,
          FilMar, Beeldbrouwer ;-)
          * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Het interesseert me wel Of ik effectief meekan, hangt af van de details.
            Mijn foto's en fractals
            Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

Comment

Hey,

Is er eigenlijk al een juiste datum vast gelegd?
              Als het past ga ik zeker mee !!!

Gr Bert
              leer van andermans fouten ,het leven is veel te kort om ze allemaal zelf te maken !!!

Comment

Interesse indien de datum past en als we kunnen car-poolen vanuit de regio oost-Brabant
                BD0497BE : Nikon body + glas
                www.RudyVerrijt.info

Comment

30 maart past voor mij om deze SD in knokke bij te wonen.
                  Carpoolen is mogelijk vanuit omgeving leuven.

Comment

Re: interessepeiling: SD Vlindertuin & het Zwin Knokke

Ik hou 30 maart vast als datum gezien de alg verg op 5/4 is 6/4 niet echt gepast. ik probeer te streven naar een erkenning maar wacht al enkele dagen tot Ludo mij pm kan beantwoorden.
                    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Zijn niet-leden ook welkom?
                      EOS 5DIV+BG-E20; EOS 6D+BG-E13; EF70-200 L F4 IS USM; EF24-105 L F4 IS USM; EF 50 1.8 II, EF100 L F2.8 IS USM; 2x EX 580 II; ThinkTank Navigator; etc.

Comment

Als het 30 maart wordt mag je mij dan ook definitief noteren. Ik hou de datum vrij

Tom
                        ~TDN
                        fotoblog: www.tdn9.be

Comment

Ik was er ook bij tijdens de vorige SD in het Zwin en de vlindertuin (10 april 2005), de foto's staan nog online:

Vlindertuin:

Zwin:

Er zijn dus ruim voldoende onderwerpen te fotograferen, maar hou er rekening mee dat de lenzen aandampen als je met koud fotomateriaal in de vlinderserre binnenkomt. Toen duurde het een hele tijd vooralleer de lens "dampvrij" was (het zijn de eerste foto's die ik met de Sigma 150mm macro gemaakt heb, let dus niet té veel op de kwaliteit).

In de vlinderserre is het eigenlijk niet zo heel licht, het kan dus wel wat tegenvallen zonder flitser. Ik heb toen eerst een aantal foto's gemaakt met de Sigma macroflitser (de enige keer dat ik die gebruikt heb), maar met een externe flitser (580EX) + omnibounce lukte het eigenlijk ook wel vrij goed.

De foto's met de vlinder op de lens zijn echt zo gemaakt, er is geen Photoshop aan te pas gekomen (enkel resize en de "normale" bewerkingen).
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

Comment

En en dat was op mijn lens, en ik kan het weten, ik had die in mijn hand.
                            Trouwens, ik heb daar, naast nog enkelen een paar minuten kunnen rondlopen met natuurlijke sierraden op mijn pull.
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

Comment

Yep, zet mij er maar bij.....joehoe, macro!

grtz Rosita
                              Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Wij zijn dan wel (nog) geen BD lid, maar mijn collega en ik willen ook graag mee!
                                EOS 5DIV+BG-E20; EOS 6D+BG-E13; EF70-200 L F4 IS USM; EF24-105 L F4 IS USM; EF 50 1.8 II, EF100 L F2.8 IS USM; 2x EX 580 II; ThinkTank Navigator; etc.

Comment

Working...
                                X