Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kerstdag bij ons.
Collapse
X
-
-
-
ik ben hier niet zo fan van het wazig effect, ondanks de bijkomende info over ND10. Maar zoals steeds: de fotograaf beslist. Men kan nooit goed doen voor iedereen.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Elke foto heeft een persoonlijk verhaal, ik bedoel dat we toch iets proberen te vertellen aan de kijker...
de sombere kerstdag heeft hier tevens ook haar eigen verhaal wanneer we kijken wat er op dit moment zich wereldwijd afspeelt, dit was een beetje de insteek van de foto.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door x100jan Bekijk berichtElke foto heeft een persoonlijk verhaal, ik bedoel dat we toch iets proberen te vertellen aan de kijker...
de sombere kerstdag heeft hier tevens ook haar eigen verhaal wanneer we kijken wat er op dit moment zich wereldwijd afspeelt, dit was een beetje de insteek van de foto.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door x100jan Bekijk berichtode aan de ND10 filter.
In ieder geval leuk gedaan, je hebt er hier een interessant filmisch effect aan gegeven
Dit soort beelden doet me onmidellijk denken aan de beginjaren van Instagram en toen overal daarna de fameuze 'instagram' filters verschenen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Eigenlijk zouden we nog een sub forum van doen moeten hebben: "Bewerkte foto's".
Deze foto zou daar een mooie plaats behalen.
Als natuur foto is dit totaal mijn ding niet, persoonlijk hé.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Waar licht dan de grens van bewerkte foto...vallen daar ND filters en fuji kleuren ook onder...ik vermoed dat het sub forum goed vol gaat zitten.
Je kan toch stellen dat wel elke foto zijn manipulatie krijgt.
Zelf zou ik graag een zwart Wit plekje zien toeschuiven. Alvast bedankt voor je eerlijke mening.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door x100jan Bekijk berichtWaar licht dan de grens van bewerkte foto...vallen daar ND filters en fuji kleuren ook onder...ik vermoed dat het sub forum goed vol gaat zitten.
Je kan toch stellen dat wel elke foto zijn manipulatie krijgt.
Zelf zou ik graag een zwart Wit plekje zien toeschuiven. Alvast bedankt voor je eerlijke mening.
Beetje plaatselijk doordrukken en tegenhouden, en kleine colorcast, enz. ..., dus elk beeld wordt wel bewerkt.
betreffende die zw-wt hoek, die hebben we hier ooit gehad maar ze hebben deze afgeschaft spijtig genoeg
Trouwens nogmaals mijn vraagje betreffende de ND10 die je vermelde "Ode aan de ND10 filter"
Aan de wolken te zien is deze hier toch niet gebruikt ? Of was het echt zo windstil ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door x100jan Bekijk berichtinfo over de windsnelheid: het leek een raar gebeuren, de wolken zaten op volle snelheid en het was echt een pak minder op de werkvloer..als je een ND gebruikt zeker eentje van 10 stops moet je normaal opengetrokken wolken zien ik bedoel de snelheid in de wolken zien als soort strepen ,als jij nu aangeeft dat er heel veel beweging in de wolken zat moet dit zeker in het beeld te zien zijn
. dus automatisch is hier mijn vraag wat zijn de exif gegevens van deze foto ,vooral hoe lang was de sluitertijd ?
- Likes 1
Comment
Comment