Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste wensen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beste wensen

    Ik wil jullie allemaal bedanken voor de vele reacties die ik heb gekregen het afgelopen jaar en ook daarvoor .
    Ik hoop vooral jullie terug te ontmoeten op dit mooie forum in 24 en dat we terug de moeite doen om elkaars foto's te bewonderen en vooral ook een kleine reactie te schrijven .
    Sorry als bij sommige mijn reacties te hard overkomt ,maar het is alleen mijn bedoeling te helpen om beter te worden en te leren van elkaar ( ik heb al ondervonden dat sommige kwaad zijn en niet meer willen reageren )
    Ik zeg natuurlijk altijd wat mijn gevoel is ,maar het blijft jullie foto jullie hebben het laatste woord .
    Maar ik zal blijven de moeite doen om op zoveel mogelijk foto's een klein commentaar te geven ,
    iedereen vind het leuk als men een foto post ook een geschreven woordje terug te krijgen wat de bedoeling van een forum is .
    Ook ik zal BD opnieuw steunen en volwaardig lid zijn .
    IK wens vooral iedereen prettige feestdagen toe en een gezond 2024 met heel veel hobbyplezier .

    O ja in deze foto heb ik heel veel toegevoegd

    doorklikken voor de scherpte






    Dank jullie allemaal

  • #2
    Ook voor jou de beste wensen en veel fotografieplezier!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Jij ook bedankt, Patrick, voor al het moois dat je op BD post. Blijf vooral commentaar geven. Daar leer ik enorm van.
      En je bent een meester in compositie en bewerking, zoals de laatste post van deze week nog uitermate laat zien. Ook bedankt dus voor al jouw tips.
      En natuurlijk ook al mijn beste wensen,
      Xavier
      Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
      Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
      Laat de commentaren maar komen.

      Comment


      • #4
        Mag ik er ook mijn wensen voor 2024 aan toevoegen, net als mijn dank voor je reacties op wat ik - en anderen - binnensturen. Het is niet alleen leuk om te weten wat jullie er van vinden maar ook leerzaam en dat is toch waarom we deelnemen aan een forum.

        Cor
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Inderdaad blijven posten en commentaar geven zou ik zeggen. Ook als die "hard" is.
          Al veel uit geleerd.
          Van alleen woow en ooooh's leer je uiteindelijk niets he .


          PS: Je huisje staat wel scheef

          Prettige feestdagen maar ook alle dagen erna

          Mvg Kurt

          Comment


          • #6
            Het beste voor jou en je dierbaren !

            Ik neem soms ook geen blad voor de mond, maar toch vooral vrede op aarde aan alle mensen.

            Comment


            • #7
              Fijne feestdagen en beste wensen voor 2024!
              Ik zal proberen om wat meer foto’s te posten.
              Blij dat ik op dit forum mag zijn!

              Comment


              • #8
                Ook voor voor jou fijne feesten en alvast de beste wensen Patrick

                Ik heb al heel veel boze pb'tjes gehad hoor doordat ik steeds mijn mening schrijf

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                  Ik heb al heel veel boze pb'tjes gehad hoor doordat ik steeds mijn mening schrijf

                  grts
                  Sieg
                  En doe dan eens de moeite om mensen te helpen

                  Comment


                  • #10
                    Ook voor jullie de beste wensen voor een gezond en productief 2024!

                    Comment


                    • #11
                      Bedankt Patrick, ook voor jou de beste wensen en dat we nog veel van je prachtige beelden mogen genieten!

                      Comment


                      • #12
                        Bedankt Patrick voor je leuke wensen, maar vooral bedankt voor je aangename visie op dit forum. Ik vind jou een toffe BD-er...
                        grt
                        Gerrit

                        Comment


                        • #13
                          Ook voor jou een voorspoedig 2024. Dat het fotografisch een creatief jaar mag worden.
                          Vriendelijke groeten,Raf

                          www.rafvandenbogaert.be

                          Comment

                          Working...
                          X