Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lone tree

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Proficiat met je HoF!
    Zie ook flickr

    Comment


    • #17
      Proficiat met je nominatie Patrick

      Comment


      • #18
        Mooie plaat

        Comment


        • #19
          Proficiat Patrick!

          Comment


          • #20
            prachtig !!proficiat met je welverdiende HoF
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #21
              Proficiat !
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #22
                Kristien en ik hadden vorige week water tot aan ons knieen. We gingen daar eerst naartoe met ons gewone stapschoenen, maar mochten snel terugkeren achter onze hoge visserslaarzen. We hadden waarschijnlijk geluk met de gietende regen van de dag en nacht daarvoor waardoor het water hoger stond. Naast ons stond er nog een andere fotograaf en die liet zijn nikon Z7 in het water vallen. Die zla gevloekt hebben dat het water zo hoog stond.
                Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                Comment


                • #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
                  Kristien en ik hadden vorige week water tot aan ons knieen. We gingen daar eerst naartoe met ons gewone stapschoenen, maar mochten snel terugkeren achter onze hoge visserslaarzen. We hadden waarschijnlijk geluk met de gietende regen van de dag en nacht daarvoor waardoor het water hoger stond. Naast ons stond er nog een andere fotograaf en die liet zijn nikon Z7 in het water vallen. Die zla gevloekt hebben dat het water zo hoog stond.
                  Dus het boompje zal mooi in het water staan bij jou, wel triestig voor die fotograaf naast jou, hopelijk werkt zijn toestel nog,is gelukkig geen zeewater,daar kan ik van meepraten

                  Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

                  Comment


                  • #24
                    Proficiat met je HoF-plaat(s)!
                    BD0681BE -
                    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                    Comment


                    • #25
                      Zonder water er rond ziet het er idd anders uit. Maar daarom niet minder mooi.
                      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                      Comment

                      Working...
                      X