Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
We hadden geluk dat er wat nevel was ,maar iets minder geluk met de waterstand een fenomeen die de laatste jaren alleen maar erger wordt ,vroeger stond dit boompje met zijn wortels in het water .
Al waren we toch tevreden
Toch ook weer een mooie hoor !
De meest gefotografeerde boom van Wales, hopelijk is er weer niet ergens een gek met een zaag.
Eigenlijk leuk dat de omstandigheden wel weer anders waren. Er zijn ook gans andere zwemmers dan de vorige keer
Die waterstand is voor een stuk seizoensgebonden maar daarnaast toch ook onvoorspelbaar, zeker de laatste paar jaren ...
Heel bekende locatie en boom, schitterend vastgelegd wederom Patrick
Zoals Frans aanhaalt, hopelijk wordt het geen gewoonte om die mooie eenzame bomen om te zagen
Wat ik wel heel apart vind aan deze opname is het kleurverloop in het blauw van de lucht, donkerblauw-lichtblauw-donkerblauw
Heb je hier een pola filter of graduele nd gebruikt misschien Patrick ?
Heel bekende locatie en boom, schitterend vastgelegd wederom Patrick
Zoals Frans aanhaalt, hopelijk wordt het geen gewoonte om die mooie eenzame bomen om te zagen
Wat ik wel heel apart vind aan deze opname is het kleurverloop in het blauw van de lucht, donkerblauw-lichtblauw-donkerblauw
Heb je hier een pola filter of graduele nd gebruikt misschien Patrick ?
grts
Sieg
Neen er is geen aparte filter gebruikt,de enige filter die Ik naast de traditionele uv zou gebruiken is een ND, een pola heb ik maar gebruik Ik eigenlijk zo goed als nooit. Het was wel een heel gevarieerde lucht maar kan ook wel door de bewerking komen . dank voor het reageren Sieg
Dat boompje maakt inderdaad de foto hier. Heel mooi hoe je de gebogen vorm van dat boompje gebruikt hebt in jouw compo. Klassieker of niet, het blijft een mooie.
Comment