Lang geleden ! Het is zelfs mijn eerste post op de venieuwde website . Ik had vooral een pauze nodig en veel tijd vrijgemaakt voor nieuw werk ,soms moet je ook nog eens fotograferen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kleurige strandhuisjes .
Collapse
X
-
Kleurige strandhuisjes .
Lang geleden ! Het is zelfs mijn eerste post op de venieuwde website . Ik had vooral een pauze nodig en veel tijd vrijgemaakt voor nieuw werk ,soms moet je ook nog eens fotograferenLast edited by bopatje; 19 september 2023, 21:02.Labels: Geen
- Likes 2
-
-
Prachtige opname Patrick en de lange sluitertijd maakt het tot een surrealistische afbeelding, knap gedaan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
- Likes 1
-
Je tijd goed besteed me dunkt....wil lukken dat ik gisteren nog dacht...lang geleden dat ik Patrick hier nog zag....en voilà daar
tover je dan opeens een prachtplaat op ons bord....het is een mysterieuze opname...echt knap...
Groeten
Freddy
- Likes 1
Comment
-
Heel knap Patrick!
PS ik meen juist nog een sensorvlekje te zien, ben er zelf heel secuur op maar toch overkomt het me ook nog dat ik eentje post en dan pas zie.
Groeten, Christophe
- Likes 1
Comment
-
-
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk berichtHeel knap Patrick!
PS ik meen juist nog een sensorvlekje te zien, ben er zelf heel secuur op maar toch overkomt het me ook nog dat ik eentje post en dan pas zie.
Groeten, Christophe
Comment
-
-
-
-
-
-
Comment