Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Morning beach life

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Morning beach life

    Morning beach life

  • #2
    Prachtig !
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #3
      Mooi beeld, maar nogal wat artefacten (mensen vooraan en bomen aan de horizon). Ik vind dat er een groene zweem over de foto hangt.
      http://www.paulvanrooy.be

      Comment


      • #4
        Die groene zweem daar ga ik mee ,was ook het eerste wat ik zag , de foto is zeker het doorklikken waard ,knap
        ik hoop dat dit ooit eens opgelost geraakt op BD zodat je meteen een scherp beeld ziet ,mij irriteert dit enorm op een website die voor fotografie bedoeld is
        Last edited by bopatje; 24 november 2023, 17:15.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          ik hoop dat dit ooit eens opgelost geraakt op BD zodat je meteen een scherp beeld ziet ,mij irriteert dit enorm op een website die voor fotografie bedoeld is
          Vreemd toch !?
          Het is alsof de forumsoftware de foto vergroot, want als je klikt krijg je (in de helft van de gevallen) meestal een kleiner beeld (dat daardoor dus duidelijk 'scherper' oogt !
          In de andere helft krijg ik gewoon een leeg, grijs scherm. Ik moet dan op "de vorige pagina" klikken om terug op BD te geraken... Raar...


          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment


          • #6
            mooi en interessant beeld. Zelf zou ik de lucht tot de helft beperkt hebben, ook al zijn het serieuze wolken. Het interessante speelt zich immers af op het strand.
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

            Comment


            • #7
              Mooi sfeertje doch zitten de kleuren niet echt goed, zoals reeds geschreven een groene zweem over de opname
              Ook de kwaliteit valt hier wat tegen, mss teveel compressie gebruikt of een fout bij het afwerken, zie artefacten​

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              ... ik hoop dat dit ooit eens opgelost geraakt op BD zodat je meteen een scherp beeld ziet ,mij irriteert dit enorm op een website die voor fotografie bedoeld is
              Het is gewoon schandalig dat een fotoforum, zoals het nu ingesteld staat, bijna elke foto gewoon verbrod en dat de kijkers op zoek moeten naar het origineel om een kwalitatieve foto te kunnen bekijken.
              Het is al meermaals aangehaald maar blijkbaar heeft men er geen oren naar, of vind men het niet zo belangrijk, of men kan het zelf niet oplossen ...

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                dubbel
                Last edited by Sieg; 26 november 2023, 16:27.
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Bedankt voor comments & terechte opmerkingen mbt kleurzweem. Wss door dat ik teveel gespeeld heb met puntkleur.
                  Artefacten komen door PureRaw wat ik standaard gebruik op dronebeelden om iets te verscherpen. Meestal gaat dit goed maar soms geeft dit wel eens wat issues...

                  Comment

                  Working...
                  X