Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Voor mij persoonlijk toch wel één van de mooiste platen die ik de afgelopen tijd voorbij heb zien komen.. geweldig hoe je bij de grote versie meteen in het landschap aanwezig bent...
knappe foto van een mooie plaats misschien was het nog mooier zonder boompje ik heb moeite om de contouren goed te zien groen op groen maar dat doet niets af van de foto hoor
Wow wat een prachtige opname! Ik hou enorm van het kleurcontrast van de wolken en het groene landschap. Het boompje vooraan benadrukt nog eens extra de diepte en grootsheid
Prachtig landschap met bijpassende dramatische lucht.
Dat ene verwrongen boompje is nog een stille getuige van de bossen die er vroeger waren.
Men zou Schotland opnieuw volledig willen bebossen zoals het vroeger was. Op fotografisch gebied zou het beter blijven zoals het nu is maar voor het klimaat ...
Prachtig, ik ken dat knappe landschap ... van mijn internetreizen !
Dit is een van de zeer mooie versies daarvan, en dergelijke boompjes wil ik wel live hier of daar tegenkomen, daar is wel altijd iets mee te doen hé
Prachtig landschap met bijpassende dramatische lucht.
Dat ene verwrongen boompje is nog een stille getuige van de bossen die er vroeger waren.
Men zou Schotland opnieuw volledig willen bebossen zoals het vroeger was. Op fotografisch gebied zou het beter blijven zoals het nu is maar voor het klimaat ...
Beter kan ik het niet omschrijven.
En in ons apenlandje doen ze net het omgekeerde. Nog vele
100-derden ha bos moeten verdwijnen van de zogenaamde groene jongens.
Cultuurlandschappen moeten in de plaats komen vinden zij.
Prachtig opname waar je een tijdje in kan wegdromen.
Comment