dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eentje uit Schotland 2017
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Eentje uit Schotland 2017
Bekende locatie, schitterende opname Patrick
Niet makkelijk daar om het boompje wat los te laten komen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
schitterende plaat....
Voor mij persoonlijk toch wel één van de mooiste platen die ik de afgelopen tijd voorbij heb zien komen.. geweldig hoe je bij de grote versie meteen in het landschap aanwezig bent...
Rob,
Comment
-
prachtig beeld van het mooiste land ter wereld (voor mij toch).nikon coolpix s9100
Comment
-
-
-
Jij bent al op prachtige locaties geweest zo te zien. Ook dit beeld ik met zorg gemaakt en ik geniet er erg van!
Comment
-
Prachtig landschap met bijpassende dramatische lucht.
Dat ene verwrongen boompje is nog een stille getuige van de bossen die er vroeger waren.
Men zou Schotland opnieuw volledig willen bebossen zoals het vroeger was. Op fotografisch gebied zou het beter blijven zoals het nu is maar voor het klimaat ...
Comment
-
Prachtig, ik ken dat knappe landschap ... van mijn internetreizen !
Dit is een van de zeer mooie versies daarvan, en dergelijke boompjes wil ik wel live hier of daar tegenkomen, daar is wel altijd iets mee te doen hébedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Goed de diepte te pakken.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk berichtPrachtig landschap met bijpassende dramatische lucht.
Dat ene verwrongen boompje is nog een stille getuige van de bossen die er vroeger waren.
Men zou Schotland opnieuw volledig willen bebossen zoals het vroeger was. Op fotografisch gebied zou het beter blijven zoals het nu is maar voor het klimaat ...
En in ons apenlandje doen ze net het omgekeerde. Nog vele
100-derden ha bos moeten verdwijnen van de zogenaamde groene jongens.
Cultuurlandschappen moeten in de plaats komen vinden zij.
Prachtig opname waar je een tijdje in kan wegdromen.
Groetjes,
Dirk
Comment
Comment