toch nog eentje van deze prachtige ervaring ,het zicht naar buiten toe ,de ingang
dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ijsgrotten
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: ijsgrotten
Heel mooi natuurlijk doorkijkje met prachtige details waarbij je de afwerking van de belichting goed onder controle hebt gehouden Patrick
Hoeveel belichtingen heb je hiervoor gebruikt ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Heel mooie details, en scherp van voor tot achter. Knap.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHeel mooi natuurlijk doorkijkje met prachtige details waarbij je de afwerking van de belichting goed onder controle hebt gehouden Patrick
Hoeveel belichtingen heb je hiervoor gebruikt ?
grts
Sieg
Comment
-
Geeft me het gevoel dat ikzelf in die grot zit en het tafereel voor me zie...heel speciaal.
Groetjes
Freddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk berichtTerug een prachtig winterzicht van IJsland! Ik ben er tweemaal in de zomer geweest maar nooit in de winter.
Ook het invallen van de herfst is heel mooi in termen van kleuren.
IJsland is een passie, ik ben er in totaal al voor meer dan 7 maanden geweest en ik heb het gevoel dat ik het nog niet gezien heb...
Comment
-
-
wederom een prachtige Bopatje!!
nog een technische vraagje: heb je ook met focus stacking gewerkt voor de scherpte van voor tot achter, of kan dit met 1 foto op bv f16 of f22?de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk berichtwederom een prachtige Bopatje!!
nog een technische vraagje: heb je ook met focus stacking gewerkt voor de scherpte van voor tot achter, of kan dit met 1 foto op bv f16 of f22?
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Comment
-
Staat zeer knap in beeld met dakvenster en al, zoiets zag ik nog niet
Zijn dat daar achteraan trappen met relingen die naar dat paadje schijnen te lopen ?
De ijsberen die daar wonen hebben in elk geval een prachtig uitzicht dat je hier mooi in beeld bracht zobedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment