Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Heel mooi natuurlijk doorkijkje met prachtige details waarbij je de afwerking van de belichting goed onder controle hebt gehouden Patrick
Hoeveel belichtingen heb je hiervoor gebruikt ?
Heel mooi natuurlijk doorkijkje met prachtige details waarbij je de afwerking van de belichting goed onder controle hebt gehouden Patrick
Hoeveel belichtingen heb je hiervoor gebruikt ?
Jullie hebben verrek veel geluk gehad met het moment Patrick. Ik kreeg zojuist een paniekbericht doorgestuurd : de hele toeristische sector zit moervast, ze verwachten geen nieuwe opstart voor het einde van het jaar....
Terug een prachtig winterzicht van IJsland! Ik ben er tweemaal in de zomer geweest maar nooit in de winter.
Elk seizoen heeft zijn charme hoewel ik de zomer verkies : 24 h daglicht, binnenland open...
Ook het invallen van de herfst is heel mooi in termen van kleuren.
IJsland is een passie, ik ben er in totaal al voor meer dan 7 maanden geweest en ik heb het gevoel dat ik het nog niet gezien heb...
wederom een prachtige Bopatje!!
nog een technische vraagje: heb je ook met focus stacking gewerkt voor de scherpte van voor tot achter, of kan dit met 1 foto op bv f16 of f22?
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
wederom een prachtige Bopatje!!
nog een technische vraagje: heb je ook met focus stacking gewerkt voor de scherpte van voor tot achter, of kan dit met 1 foto op bv f16 of f22?
Neen, geen focus stacking bij breedhoek is de DOF heel groot en als je dan nog het maximum uit je diafragma haalt heb je gemakkelijk scherpte van voor tot achter [emoji6]
Staat zeer knap in beeld met dakvenster en al, zoiets zag ik nog niet
Zijn dat daar achteraan trappen met relingen die naar dat paadje schijnen te lopen ?
De ijsberen die daar wonen hebben in elk geval een prachtig uitzicht dat je hier mooi in beeld bracht zo
Comment