Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
leuke locatie met de bomenrijen, maar ik zie persoonlijk iets te veel zaken in de voorgrond die de mooie weerspiegeling in de weg lopen, denk dat hij mooier zal zijn van iets hoger standpunt.
best ook de foto wat rechttrekken want alles valt nogal naar elkaar toe aan de bovenkant.
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
leuke locatie met de bomenrijen, maar ik zie persoonlijk iets te veel zaken in de voorgrond die de mooie weerspiegeling in de weg lopen, denk dat hij mooier zal zijn van iets hoger standpunt.
best ook de foto wat rechttrekken want alles valt nogal naar elkaar toe aan de bovenkant.
Niemand die oog heeft voor de achtergrond?
Kijk eens welke mooie boerderij er daar staat.
Foto is goed gelukt qua belichting, ietsjes minder qua scherptediepte en als compositie moet ik vaststellen dat het veel beter had gekund.
Stof tot nadenken en hou er de moed in.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
ik denk dat deze locatie veel mooier is als de bomen in vol blad staan en de lente al meer greep heeft op de voorgrond , nu komt het voor mij wat druk en rommelig over ,iets later eens terugkomen zou ik zeggen
Waarschijnlijk iedereen wel hé, vandaar dat ik het al wat jammer vind van die storende voorgrond, op zijn/haar flickr-pagina staan er betere van die dag op die locatie
Comment