Aangezien de winter toch niet komt en ik er ook niet meer naartoe kan ben ik gaan grasduinen in mijn archieven uit winterse perioden. Deze werd genomen in de omgeving van Zurs, Voralberg te Oostenrijk.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kapel
Collapse
X
-
-
Re: Kapel
mooi ,het nietig huisje beklemtoont de omvang van deze berg ,ook mooie details in de sneeuw
ik zie wel een rechte lijn die ik niet kan verklaren in het midden van de foto op de berg waarvan de ene kant helderder is dan de andere kant van de lijn ,tja ik kijk nu eenmaal teveel naar details is een beetje hobbymisvorming
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtmooi ,het nietig huisje beklemtoont de omvang van deze berg ,ook mooie details in de sneeuw
ik zie wel een rechte lijn die ik niet kan verklaren in het midden van de foto op de berg waarvan de ene kant helderder is dan de andere kant van de lijn ,tja ik kijk nu eenmaal teveel naar details is een beetje hobbymisvorming
In de lucht is er een verschil tussen links en rechts en dat wordt heel sterk afgelijnd
Tevens heb je dan op een andere locatie (meer naar het midden) dat verschil op de berg/sneeuw en is ook recht afgelijnd
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtmooi ,het nietig huisje beklemtoont de omvang van deze berg ,ook mooie details in de sneeuw
Bedankt aan alle schrijvers voor de positieve reacties.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Mooie opname, wat een nietig kapelletje dat door een sneeuwlawine nog nietiger zou kunnen worden
die lijn dat is wel iets raars, als dat zo uit de camera komt zou ik hopen dat het niks met de sensor te maken heeft maar met de datakaart vermits de opname niet nagelnieuw is zal de camera wel intact zijnbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk berichtMooie compositie, geeft goed de grootsheid van het gebergte weer.
Mvg.
Jean-Luc.
Comment
-
-
Graag toch even een rechtzetting : Ik heb aan andere fotografen en bergfanaten deze foto voorgelegd met de opmerkingen betreffend die 'lijn' met volgende commentaar dat aan deze foto niets abnormaals is, als men de 'lijn' ontleed dan is deze breuk heel normaal in dit landschap te bevestigen door de schaduwen die vanaf die 'lijn' waar te nemen zijn en verwijzen naar een lichte ophoping of kleine bergrug, de lijn loopt trouwens niet over gans de foto !
Het veroorzaakt een valse indruk want andere opnames met een klein verschil in stand vervagen die lijn of verdwijnt geheel in de omgeving. Hopelijk is dit raadsel hiermee opgelost !
Frans en Jean-Luc bij deze ook bedankt voor de nagekomen reactie.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtGraag toch even een rechtzetting : Ik heb aan andere fotografen en bergfanaten deze foto voorgelegd met de opmerkingen betreffend die 'lijn' met volgende commentaar dat aan deze foto niets abnormaals is, als men de 'lijn' ontleed dan is deze breuk heel normaal in dit landschap te bevestigen door de schaduwen die vanaf die 'lijn' waar te nemen zijn en verwijzen naar een lichte ophoping of kleine bergrug, de lijn loopt trouwens niet over gans de foto !
Het veroorzaakt een valse indruk want andere opnames met een klein verschil in stand vervagen die lijn of verdwijnt geheel in de omgeving. Hopelijk is dit raadsel hiermee opgelost !
Frans en Jean-Luc bij deze ook bedankt voor de nagekomen reactie.
Dat loopt niet gelijk met die lijn op het landschap
Tevens klopt de uitleg die je geeft niet volledig, als je dit vergelijkt met de rest van de schaduwen op de sneeuw en rotsen
Ik denk dat je een apart fenomeen hebt vastgelegd zo te zien, mss komen we er wel nooit uit en dat is ook eens leuk
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Wat die lijn betreft ik geloof die "rechtzetting" ook niet hoor Raymond, voor mij heeft het eerder te maken met een haperingetje dat opgetreden is in de electronica, misschien had het wel met koude te maken ...bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtEn hoe zit het dan met die lijn en het kleurverschil in de lucht Raymond ?
Dat loopt niet gelijk met die lijn op het landschap
Tevens klopt de uitleg die je geeft niet volledig, als je dit vergelijkt met de rest van de schaduwen op de sneeuw en rotsen
Ik denk dat je een apart fenomeen hebt vastgelegd zo te zien, mss komen we er wel nooit uit en dat is ook eens leuk
grts
SiegOorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtWat die lijn betreft ik geloof die "rechtzetting" ook niet hoor Raymond, voor mij heeft het eerder te maken met een haperingetje dat opgetreden is in de electronica, misschien had het wel met koude te maken ...
Thanks voor de communicatie.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment