Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kapel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kapel

    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Inderdaad, was ook het eerste wat me opviel daarjuist
    In de lucht is er een verschil tussen links en rechts en dat wordt heel sterk afgelijnd
    Tevens heb je dan op een andere locatie (meer naar het midden) dat verschil op de berg/sneeuw en is ook recht afgelijnd

    grts
    Sieg
    Ook Bopatje en alle andere !
    Na een paar dagen van non-actief eindelijk nog eens een reactie op deze foto. Heb deze nog eens voorgelegd bij de club om te zien wat wat er nu in feite aan de hand was want ik zat nog steeds met vragen. Toen de foto op groot scherm werd geprojecteerd - niet op computer - zag ik mijn ongelijk verschijnen aan de hand van jullie opmerkingen en eerlijk... had dit nog altijd niet gezien op het computerscherm anders had ik deze ZO niet getoond, zelfs de controle met andere fotografen waren positief zoals ik hier reageerde waarvoor nu mijn oprechte excuses. Hoe het komt dat ik dergelijke afwijkingen niet heb gezien kan ik tot heden nog steeds niet verklaren maar ben nu wel alerter geworden. Misschien "oud en versleten"
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #17
      Re: Kapel

      Versleten dat geloof ik maar oud toch nog niet
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #18
        Re: Kapel

        Schijnbaar gemist.
        Mij valt iets anders op: De plaatsing van het kapelletje !
        Door die daar in het hoekje te zetten, komt de nietigheid ervan, zo mooi tot uitdrukking t.o.v. de kolossale berg.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment

        Working...
        X