Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wederom heel knap van omzetting Raymond, ik krijg bij jouw opnames steeds een gevoel van analoog
Mooi werk
grts
Sieg
Dit kan te wijten zijn aan mijn jeugdjaren want werd in de fotografie groot gebracht met zwart-wit, kleur was in aantocht maar ver van perfect. Vandaar ook mijn liefde voor zwart-wit waar ik steeds bewonderend naar kijk - en zelf probeer uit te voeren - vanwege de expressie. Met mijn "liefde" beland ik wel in een minderheid maar 'smoelen' moeten ze mij niet leren trekken na al die jaren en de artistieke opleiding.
Hartelijke dank voor de reactie(s) en ieder een vruchtbaar 2020 (in de fotografie weliswaar).
Dit kan te wijten zijn aan mijn jeugdjaren want werd in de fotografie groot gebracht met zwart-wit, kleur was in aantocht maar ver van perfect. Vandaar ook mijn liefde voor zwart-wit waar ik steeds bewonderend naar kijk - en zelf probeer uit te voeren - vanwege de expressie. Met mijn "liefde" beland ik wel in een minderheid maar 'smoelen' moeten ze mij niet leren trekken na al die jaren en de artistieke opleiding.
Hartelijke dank voor de reactie(s) en ieder een vruchtbaar 2020 (in de fotografie weliswaar).
dat klopt helemaal ,ik had er nog niet bij stilgestaan maar ik wist dat ik iets appart zag en volgens mij is dit de nagel op de kop ,je werken staan heel dicht bij het analoge ,de tijd blijft blijkbaar stilstaan bij jou .
ook deze is weer zo eentje en vind vooral de contrasten heel mooi .
o ja die liefde voor zw is bij mij ook de laatste jaren sterk gegroeid
Comment