Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlaten strand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Verlaten strand

Hofstade einde herfst, begin winter.

Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Verlaten strand

Aparte kijk op deze plaats. Mooi contrast tussen onder en boven met het meer (of de vijver) ertussen.

Comment

Interessante compo. Een beeld waar ik naar blijf kijken.
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

Comment

Mooie compo.

Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Prachtig hoe de z/w- opname het spel der helderheden laat zien. Mooi, Raymond.
          Zwart stipje in de lucht verwijderen ?
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Wederom heel knap van omzetting Raymond, ik krijg bij jouw opnames steeds een gevoel van analoog
            Mooi werk

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Mooie foto met een apart sfeertje.
              https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Wederom heel knap van omzetting Raymond, ik krijg bij jouw opnames steeds een gevoel van analoog
                Mooi werk

grts
                Sieg
                Dit kan te wijten zijn aan mijn jeugdjaren want werd in de fotografie groot gebracht met zwart-wit, kleur was in aantocht maar ver van perfect. Vandaar ook mijn liefde voor zwart-wit waar ik steeds bewonderend naar kijk - en zelf probeer uit te voeren - vanwege de expressie. Met mijn "liefde" beland ik wel in een minderheid maar 'smoelen' moeten ze mij niet leren trekken na al die jaren en de artistieke opleiding.
                Hartelijke dank voor de reactie(s) en ieder een vruchtbaar 2020 (in de fotografie weliswaar).
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Dit kan te wijten zijn aan mijn jeugdjaren want werd in de fotografie groot gebracht met zwart-wit, kleur was in aantocht maar ver van perfect. Vandaar ook mijn liefde voor zwart-wit waar ik steeds bewonderend naar kijk - en zelf probeer uit te voeren - vanwege de expressie. Met mijn "liefde" beland ik wel in een minderheid maar 'smoelen' moeten ze mij niet leren trekken na al die jaren en de artistieke opleiding.
                  Hartelijke dank voor de reactie(s) en ieder een vruchtbaar 2020 (in de fotografie weliswaar).
                  dat klopt helemaal ,ik had er nog niet bij stilgestaan maar ik wist dat ik iets appart zag en volgens mij is dit de nagel op de kop ,je werken staan heel dicht bij het analoge ,de tijd blijft blijkbaar stilstaan bij jou .
                  ook deze is weer zo eentje en vind vooral de contrasten heel mooi .
                  o ja die liefde voor zw is bij mij ook de laatste jaren sterk gegroeid

Comment

Working...
                  X