Hofstade einde herfst, begin winter.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Verlaten strand
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Verlaten strand
Prachtig hoe de z/w- opname het spel der helderheden laat zien. Mooi, Raymond.
Zwart stipje in de lucht verwijderen ?Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Wederom heel knap van omzetting Raymond, ik krijg bij jouw opnames steeds een gevoel van analoog
Mooi werk
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtWederom heel knap van omzetting Raymond, ik krijg bij jouw opnames steeds een gevoel van analoog
Mooi werk
grts
Sieg
Hartelijke dank voor de reactie(s) en ieder een vruchtbaar 2020 (in de fotografie weliswaar).Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDit kan te wijten zijn aan mijn jeugdjaren want werd in de fotografie groot gebracht met zwart-wit, kleur was in aantocht maar ver van perfect. Vandaar ook mijn liefde voor zwart-wit waar ik steeds bewonderend naar kijk - en zelf probeer uit te voeren - vanwege de expressie. Met mijn "liefde" beland ik wel in een minderheid maar 'smoelen' moeten ze mij niet leren trekken na al die jaren en de artistieke opleiding.
Hartelijke dank voor de reactie(s) en ieder een vruchtbaar 2020 (in de fotografie weliswaar).
ook deze is weer zo eentje en vind vooral de contrasten heel mooi .
o ja die liefde voor zw is bij mij ook de laatste jaren sterk gegroeid
Comment
Comment