We blijven nog even op Tenerife.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Los Gigantes
Collapse
X
-
-
Re: Los Gigantes
Dit vind ik echt wel een mooie, het warme geel van de lucht dat even terug komt rechts van de foto. Mooi.
-
niet echt mijn ding die lange sluitertijden...maar wie ben ik natuurlijk...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Die mag er zijn! Mooi met die complementaire kleuren en de gouden schijn op de rosten in het water.
Comment
-
Hele mooie opname Steven, goed gekozen sluitertijd en knappe kleuren
Niet makkelijk om dit in één beeld vast te leggen vanwege het hoge dynamisch bereik in de opname, is dit één enkel shot of meerdere belichtingen ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtniet echt mijn ding die lange sluitertijden...maar wie ben ik natuurlijk...
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Knappe foto, en ik vind de lange sluitertijd hier zeker bijdragen aan de dromerige sfeer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHele mooie opname Steven, goed gekozen sluitertijd en knappe kleuren
Niet makkelijk om dit in één beeld vast te leggen vanwege het hoge dynamisch bereik in de opname, is dit één enkel shot of meerdere belichtingen ?
grts
Sieg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDeze scoort bij mij ook niet zo hoog Steef gezien de innerlijke afwerking, maar komt er al eens tussen hé.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtWat bedoel je juist met "innerlijke afwerking" Raymond? Merci voor de feedback al!
Hopelijk voldoende en aanvaardbaar Steef.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtInnerlijk is steeds een gevoel en dan ga je (ik) speuren. De totaliteit komt me surrealistisch en een beetje ongemakkelijk over ingebrand met de kleursfeer in de diepte en de vlekjes vooraan. Het water had voor mij minder vlak mogen zijn (persoonlijk) en gans achteraan is er een vage herhaling van de rotswand waar ik steeds op bots en verwarrend overkomt. Het is moeilijk om iets uit te schrijven in deze context en gevaarlijk om te kwetsen ook al probeer ik zo eerlijk mogelijk te zijn. Maar een mindere positieve reactie moet ook kunnen en soms maar voor één keertje !
Hopelijk voldoende en aanvaardbaar Steef.
Comment
Comment