Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hele mooie opname Steven, goed gekozen sluitertijd en knappe kleuren
Niet makkelijk om dit in één beeld vast te leggen vanwege het hoge dynamisch bereik in de opname, is dit één enkel shot of meerdere belichtingen ?
Hele mooie opname Steven, goed gekozen sluitertijd en knappe kleuren
Niet makkelijk om dit in één beeld vast te leggen vanwege het hoge dynamisch bereik in de opname, is dit één enkel shot of meerdere belichtingen ?
grts
Sieg
Dit is 1 opname Sieg.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Wat bedoel je juist met "innerlijke afwerking" Raymond? Merci voor de feedback al!
Innerlijk is steeds een gevoel en dan ga je (ik) speuren. De totaliteit komt me surrealistisch en een beetje ongemakkelijk over ingebrand met de kleursfeer in de diepte en de vlekjes vooraan. Het water had voor mij minder vlak mogen zijn (persoonlijk) en gans achteraan is er een vage herhaling van de rotswand waar ik steeds op bots en verwarrend overkomt. Het is moeilijk om iets uit te schrijven in deze context en gevaarlijk om te kwetsen ook al probeer ik zo eerlijk mogelijk te zijn. Maar een mindere positieve reactie moet ook kunnen en soms maar voor één keertje !
Hopelijk voldoende en aanvaardbaar Steef.
Innerlijk is steeds een gevoel en dan ga je (ik) speuren. De totaliteit komt me surrealistisch en een beetje ongemakkelijk over ingebrand met de kleursfeer in de diepte en de vlekjes vooraan. Het water had voor mij minder vlak mogen zijn (persoonlijk) en gans achteraan is er een vage herhaling van de rotswand waar ik steeds op bots en verwarrend overkomt. Het is moeilijk om iets uit te schrijven in deze context en gevaarlijk om te kwetsen ook al probeer ik zo eerlijk mogelijk te zijn. Maar een mindere positieve reactie moet ook kunnen en soms maar voor één keertje !
Hopelijk voldoende en aanvaardbaar Steef.
Kritische feedback kan zeker Raymond, en is ook gewenst! Bedankt voor de feedback. Zeer geapprecieerd.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Comment