Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Los Gigantes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Los Gigantes

We blijven nog even op Tenerife.

Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

Re: Los Gigantes

Dit vind ik echt wel een mooie, het warme geel van de lucht dat even terug komt rechts van de foto. Mooi.

Comment

Mooie plaat. Vooral het blauw en geel vormen een fraaie combinatie.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

niet echt mijn ding die lange sluitertijden...maar wie ben ik natuurlijk...

Groetjes
        Freddy
        https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Die mag er zijn! Mooi met die complementaire kleuren en de gouden schijn op de rosten in het water.
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Hele mooie opname Steven, goed gekozen sluitertijd en knappe kleuren
            Niet makkelijk om dit in één beeld vast te leggen vanwege het hoge dynamisch bereik in de opname, is dit één enkel shot of meerdere belichtingen ?

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
              niet echt mijn ding die lange sluitertijden...maar wie ben ik natuurlijk...
              Ook mijn gedacht, water moet er uit zien als water.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Knappe foto, en ik vind de lange sluitertijd hier zeker bijdragen aan de dromerige sfeer.
                https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                  Hele mooie opname Steven, goed gekozen sluitertijd en knappe kleuren
                  Niet makkelijk om dit in één beeld vast te leggen vanwege het hoge dynamisch bereik in de opname, is dit één enkel shot of meerdere belichtingen ?

grts
                  Sieg
                  Dit is 1 opname Sieg.
                  Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G

Comment

Deze scoort bij mij ook niet zo hoog Steef gezien de innerlijke afwerking, maar komt er al eens tussen hé.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                      Deze scoort bij mij ook niet zo hoog Steef gezien de innerlijke afwerking, maar komt er al eens tussen hé.
                      Wat bedoel je juist met "innerlijke afwerking" Raymond? Merci voor de feedback al!

Comment

Prachtig beeld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                          Wat bedoel je juist met "innerlijke afwerking" Raymond? Merci voor de feedback al!
                          Innerlijk is steeds een gevoel en dan ga je (ik) speuren. De totaliteit komt me surrealistisch en een beetje ongemakkelijk over ingebrand met de kleursfeer in de diepte en de vlekjes vooraan. Het water had voor mij minder vlak mogen zijn (persoonlijk) en gans achteraan is er een vage herhaling van de rotswand waar ik steeds op bots en verwarrend overkomt. Het is moeilijk om iets uit te schrijven in deze context en gevaarlijk om te kwetsen ook al probeer ik zo eerlijk mogelijk te zijn. Maar een mindere positieve reactie moet ook kunnen en soms maar voor één keertje !
                          Hopelijk voldoende en aanvaardbaar Steef.
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                            Innerlijk is steeds een gevoel en dan ga je (ik) speuren. De totaliteit komt me surrealistisch en een beetje ongemakkelijk over ingebrand met de kleursfeer in de diepte en de vlekjes vooraan. Het water had voor mij minder vlak mogen zijn (persoonlijk) en gans achteraan is er een vage herhaling van de rotswand waar ik steeds op bots en verwarrend overkomt. Het is moeilijk om iets uit te schrijven in deze context en gevaarlijk om te kwetsen ook al probeer ik zo eerlijk mogelijk te zijn. Maar een mindere positieve reactie moet ook kunnen en soms maar voor één keertje !
                            Hopelijk voldoende en aanvaardbaar Steef.
                            Kritische feedback kan zeker Raymond, en is ook gewenst! Bedankt voor de feedback. Zeer geapprecieerd.

Comment

IK vind hem heel mooi Steef. Het dromerige water met de prachtige kleuren Wou dat ik ook zoiets kon maken.

Comment

Working...
                              X